آخرین اخبار

درگیری شدید بین کارگران/ بزن بزن در نوکمپ: 6 نفر زخمی شدند!


به گزارش “ورزش سه”، چهار روز پس از اینکه النا فورت، معاون پروژه بازسازی نوکمپ، از وضعیت عالی ساخت ورزشگاه جدید اسپاتیفای کمپ نو صحبت کرد، گزارش شده است که ظهر امروز یک نبرد خیابانی بین بیست کارگر در این مجموعه رخ داده که منجر به زخمی شدن جزئی شش نفر شده است. طبق همین گزارش، این درگیری بین یک گروه از کارگران رومانیایی و آلبانیایی اتفاق افتاده و نیروهای پلیس برای جلوگیری از تشدید اوضاع به محل اعزام شدند. پس از شناسایی مسئولان این آشوب، مدیر پروژه تصمیم به اخراج آنها گرفت.

به گفته منابع معتبر، این افراد کارگران یک شرکت پیمانکاری هستند که در هتل‌های کاله‌یا اقامت دارند. در حال حاضر، پلیس در حال انجام مراحل قانونی برای بررسی وضعیت مجوز اقامت و کار آنها در اسپانیا است.

درگیری شدید بین کارگران/ بزن بزن در نوکمپ: 6 نفر زخمی شدند!

لازم به ذکر است که امنیت اسپاتیفای نوکمپ به عهده یک شرکت خصوصی است که توسط لیماک، شرکت چندملیتی ساختمانی ترکیه‌ای که مسئولیت ساخت و ساز را برعهده دارد، استخدام شده است.

این اولین حادثه از این نوع نیست که در تأسیسات کمپ نو رخ می‌دهد؛ در ساعت ۱۱ صبح ۲۳ می نیز چند کارگر در یک درگیری شرکت داشتند. باشگاه شکایت خود را به شرکت مربوطه درباره این وضعیت‌ها ارسال کرده است چون بیش از حد معمول تکرار می‌شود.

در آن زمان، کارگران زخمی خفیف توسط سیستم اورژانس پزشکی (SEM) تحت درمان قرار گرفتند. حادثه امروز در خیابان آریستیدس مایول، درست مقابل درب اسپاتیفای نوکمپ در بیرون استادیوم رخ داد. باشگاه با پیش‌بینی اتمام ساخت استادیوم در سال ۲۰۲۶ کار می‌کند و همچنین تلاش می‌کند تا تیم اول بارسلونا بتواند بازی‌های لیگ خود را در پایان سال در نوکمپ برگزار کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه