ورزشی > جهان ورزش

دروازه‌بان آلمان درخواست حضور در تیم ملی را رد کرد



دروازه‌بان آلمان درخواست حضور در تیم ملی را رد کرد

به گزارش ایسنا، پس از خداحافظی نویر از تیم ملی آلمان بعد از یورو، یولیان ناگلزمان، تراشتگن را به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب کرد. با این حال، این دروازه‌بان  ۳۲ ساله از ناحیه زانو آسیب جدی دید و ماه‌ها از میادین دور خواهد بود.

به گزارش بیلد، الکساندر نوبل (اشتوتگارت)، الیور باومن (هوفنهایم)، برند لنو (فولام) و کوین تراپ (اینتراخت فرانکفورت) دروازه‌بان‌هایی بودند که مدنظر یولیان ناگلزمان قرار داشتند ولی در این بین برند لنو پس از دعوت به اردوی تیم ملی آلمان برای لیگ ملت‌های اروپا، این دعوت را رد کرد.

برند لنو درباره رد درخواست حضور در تیم ملی آلمان گفت: به من گفته شد که بخشی از تیم خواهم بود اما در این دو بازی در ترکیب قرار نخواهم گرفت. به همین دلیل تصمیم گرفتم در لندن تمرین کنم. یولیان می‌داند که من همیشه در خدمت تیم بودم و واقعا می‌توانم به تیم کمک کنم اما در ۳۲ سالگی، دیگر بازیکن جوانی نیستم.

بر این اساس یانیس بلاسویچ از سالزبورگ در کنار اولیور باومن (هوفنهایم) و الکساندر نوبل (اشتوتگارت) برای بازی‌های آینده آلمان برابر بوسنی و هرزگوین و هلند به تیم ملی دعوت شده‌اند.

لنو در ماه مارس در تیم آلمان حضور داشت اما نتوانست در ترکیب ناگلزمان برای یورو ۲۰۲۴ قرار گیرد. 

برند لنو ۳۲ ساله که در تیم فولام بازی می‌کند، گفت: بازی در تیم ملی همیشه برای من افتخار بزرگی خواهد بود و این هدف من خواهد بود.

تیم ملی فوتبال آلمان قرار است در دو دیدار در لیگ ملت‌ها به مصاف تیم ملی بوسنی و هرزگوین و تیم ملی هلند خواهد رفت. این دروازه بان فصل جاری ۷ بازی در لیگ برتر انجام داد و ۸ گل دریافت کرده است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه