آخرین اخبار

درخشش موسی دیابی در اردوی پیش فصل:/ هموطن بنزما عربستانی‌ها را ذوق‌زده کرد!


به گزارش “ورزش سه”، موسی دیابی ستاره سابق لورکوزن و استون‌ویلا پس از امضای قرارداد رسمی با این باشگاه الاتحاد عربستان خود را به عنوان بهترین بازیکن این تیم در اردوی اروپایی اخیر معرفی کرد.

این اردوی تدارکاتی که تحت هدایت هموطنش لوران بلان برگزار شد، هفته گذشته به پایان رسید و دیابی در 5 بازی این اردو با زدن سه گل و یک پاس گل، بیشترین سهم را در گلزنی تیم داشت.

تیم الاتحاد پس از برگزاری یک اردوی تدارکاتی در اروپا، که شامل پنج بازی دوستانه بود، آماده‌سازی خود را برای فصل جدید آغاز کرد و در این اردو الاتحاد در اولین دیدار خود مقابل الچه اسپانیا با نتیجه 0-2 شکست خورد و سپس در دیدار دیگری مقابل سویا با نتیجه 0-1 مغلوب شد. همچنین، در یک بازی ناتمام الاتحاد با نتیجه 1-3 مقابل یک تیم پرتغالی شکست خورد و در نهایت با نتیجه 1-4 به رئال بتیس اسپانیا باخت، تنها برد الاتحاد مقابل اینتر رقم خورد که دیابی در آن مسابقه 2 گل به ثمر رساند.

درخشش موسی دیابی در اردوی پیش فصل:/ هموطن بنزما عربستانی‌ها را ذوق‌زده کرد!

دیابی در دو بازی ابتدایی الاتحاد غایب بود و تنها در دقیقه 58 به عنوان بازیکن تعویضی در بازی مقابل سویا به میدان آمد، اما نتوانست در آن بازی تأثیرگذار باشد. با این حال در سومین بازی او موفق شد اولین پاس گل خود را به کریم بنزما بدهد که باعث گلزنی بنزما مقابل فرنزی شد. دیابی همچنین تنها گل الاتحاد را در دیدار مقابل رئال بتیس به ثمر رساند، هرچند که تیم اسپانیایی در نهایت با نتیجه 4-1 پیروز شد.

در فصل 2023-2024، دیابی در استون ویلا، 54 بازی انجام داد و موفق به زدن 10 گل و ارائه 9 پاس گل شد. او بهترین دوران خود را با بایرلورکوزن در بین سال‌های 2019 تا 2023 سپری کرد و در 172 بازی 49 گل و 48 پاس گل به ثبت رساند.

این ستاره جدید الاتحاد با تسلط خود در دریبل زدن و توانایی‌های گلزنی، در جناح راست و چپ بسیار مؤثر است و در طول دوران فوتبالش در 293 مسابقه 70 گل به ثمر رسانده، همچنین دیابی از سال 2021 در 11 بازی پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کرده اما تا کنون نتوانسته در سطح بین‌المللی گلی به ثمر برساند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه