فوتبال و فوتسال

شمس‌آذر قزوین چشم انتظار برداشت «عدد منفی»



به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین درحالی با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور راهی لیگ برتر شد که با شکایت دو باشگاه سایپا و شهرداری همدان مبنی بر استفاده غیرمجاز از بازیکن روبرو شد.

همین امر باعث صدور احکام کمیته انضباطی مبنی بر کسر سه امتیاز بابت هر یک از این شکایت‌ها از شمس آذر قزوین در شروع لیگ برتر شد تا آنها با ۶ امتیاز منفی وارد لیگ بیست و سوم شوند.

ورود مسئولان باشگاه شمس آذر به همراه مدیران استان قزوین به ماجرا باعث امیدواری سعید دقیقی سرمربی این تیم نسبت به برداشته شدن این امتیازات منفی شده است.

مسئولان باشگاه شمس آذر موفق به جلب نظر مدیران شهرداری همدان برای پس گرفتن شکایت خود شده اند تا آنها از حق خود گذشته و سه امتیاز به حساب قزوینی‌ها بازگردد. همچنین جلسه‌ای مشترک بین مسئولان رده بالای کارخانه سایپا با مدیران شمس آذر برگزار شده تا آنها را نیز راضی به بازپس گیری شکایت کنند.

قرار است تصمیم گیری در این خصوص تا شنبه هفته آینده گرفته شود تا در صورت امکان عدد منفی از مقابل اسم این باشگاه برداشته شود.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین که در دیدار نخست لیگ برتری خود مقابل استقلال خوزستان تن به تساوی داد در هفته دوم میزبان هوادار است. دیدار دو تیم ساعت ۱۹ فردا چهارشنبه با حضور تماشاگران در قزوین برگزار می‌شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه