استان ها > لرستان

خیبر مغلوب تفکر حرفه‌ای‌تر تراکتور شد/ ذهنیتمان را باید عوض کنیم



خیبر مغلوب تفکر حرفه‌ای‌تر تراکتور شد/ ذهنیتمان را باید عوض کنیم

رضا مهاجری در نشست خبری بعد بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر بیان کرد: امروز درس بزرگی گرفتیم که باید ذهنیت هایمان را درست کنیم.

وی ادامه داد: تراکتورتیم خوب، پر مهره، دارای مربی خوب و به همراه فوتبال با کلاس است و طی صحبتی که با اسکوچیچ داشتم‌ اذعان داشت که خیبر با کیفیت است.

او ادامه داد: اما آن چه امروز من را اذیت می‌کرد این بود که ذهنیت‌مان را باید عوض کنیم و ذهنیت ما باید ذهنیت برنده باشد.

مهاجری افزود: ضمن این که مقابل تیمی مثل تراکتور مگر باید چند موقعیت ایجاد کنیم. ما این کار را انجام دادیم و خیلی خوب حریف را کنترل کردیم. اما گل نزدیم و مثل فرصت‌هایی که ما داشتیم حریف موفق به گلزنی شد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: این ها برای تیم ما تجربه می‌شود که باید روز به روز قوی‌تر شویم. تلاش بازیکنانم خوب بود و به جز ذهنیت شان نمی‌توانم ایراد دیگری به آن‌ها بگیرم.

وی اظهار کرد: خیبر مغلوب تفکر حرفه‌ای تر بازیکنان تراکتور شد. امیدوارم بازیکنام به این باور برسند که می‌توانند مقابل تیم های بزرگ فوتبال بازی کنند و برنده شوند.

او بیان کرد: امروز نبود هوادار خیلی به تیم ما ضربه زد. باید فرهنگ‌سازی شود و اگر اشتباهی می‌شود باید فرصت بدهیم.

مهاجری عنوان کرد: به تیم داوری گلایه دارم. در بازی با سپاهان ۸ دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود و در ثانیه پایانی گل خوردیم. اگر تا آخر لیگ یک بازی ۳ دقیقه وقت اضافه دادند من از تیم VAR عذرخواهی می‌کنم اما امروز در حالی که دو تیم تمام تعویض‌هایشان را انجام دادند داور سه دقیقه وقت تلف شده گرفت.

او گفت: لیگ برای ما ادامه دارد و می‌توانبم به آینده خیبر امیدوار باشیم. باید بیشتر تلاش کنیم تا این طور غافلگیر نشویم و ببازیم. امیدوارم آخریم غافلگیری مان باشد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه