آخرین اخبار

خولین آلوارز: / هیچکس به اندازه سیمئونه عاشق فوتبال نیست!


به گزارش “ورزش سه”، خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی، در مصاحبه‌ای با ای‌اس‌پی‌ان درباره انتقالش به اتلتیکو مادرید و تاثیر دیه‌گو سیمئونه صحبت کرد. این ستاره آرژانتینی تابستان ۲۰۲۴ در انتقالی از منچسترسیتی راهی تیم مادریدی شد.

او گفت: «قبل از پیوستن به اتلتیکو مادرید، دیه‌گو سیمئونه چیزی به من گفت که باعث شد بگویم، «می‌خواهم این مسیر را دنبال کنم، می‌خواهم این راه را ادامه دهم.» این یکی از اولین گفتگوهایی بود که داشتیم. او کمی درباره نحوه کار باشگاه، انتظاراتش از من و پروژه‌ای که برای امسال و سال‌های آینده داشت، توضیح داد.»

آلوارز افزود: «ما تماس‌هایی داشتیم، پیام‌های واتساپ، کمی از همه چیز. در ابتدا، او پیام‌هایی فرستاد و حتی فرد دیگری را فرستاد تا با من صحبت کند.»

آلوارز شروع سختی در اتلتیکو مادرید داشته است، اما رفته‌رفته توانست خودش را در ترکیب سیمئونه جا بدهد و به روزهای خوبش برگردد. او درباره عشق سیمئونه به فوتبال گفت: «روشی که دیه‌گو سیمئونه در فوتبال زندگی می‌کند، می‌توانم بگویم هیچکس به اندازه او عاشق فوتبال نیست. شور و شوقی که در او می‌بینید، چیزهایی که او به تیم منتقل می‌کند، نه‌تنها او، بلکه کل بازیکنانش، چیزی بود که توجه من را به خود جلب کرد. و همچنین به این دلیل که فکر می‌کردم اینجا مکانی است که می‌توانم بهترین نسخه خود را پیدا کنم، به اینجا آمدم.»

خولین آلوارز: / هیچکس به اندازه سیمئونه عاشق فوتبال نیست!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه