آخرین اخبار

شمارش معکوس آغاز شد ؛ مهلت ۳ روزه گل محمدی برای انتخاب یک مهاجم خارجی



به گزارش همشهری آنلاین به نقل از طرفداری، یحیی گل محمدی تاکید دارد بیش از ۵۰ مهاجم خارجی در این مدت به او معرفی شده اند و او تنها یک مهاجم را پسندید که البته باشگاه مهاجم مورد نظر برای صدور رضایت نامه او مبلغ ۴ میلیون دلار طلب کرد. رقمی که نه باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاهی در فوتبال ایران توان پرداخت آن را ندارد.

بر این اساس گل محمدی نه تنها از میان این ۵۰ نفر هیچ مهاجمی را انتخاب نکرده بلکه مهدی عبدی را نیز راحت تر از حد تصور به باشگاه تراکتور به عنوان یکی از رقبای اصلی خود واگذار کرد تا بیش از گذشته خود و به ویژه باشگاه پرسپولیس را زیر فشار قرار دهد. انتقادهایی که تمرکز را از باشگاه و حتی خود یحیی گرفته است چرا که هواداران پرسپولیس متوجه هیچ نقطه قوت و ضعف دیگری در تیم نیستند و تمام مشکلات از شرایط فنی و آمادگی تیم در مسابقات را به نداشتن مهاجم ربط می دهند. آن هم در شرایطی که پرسپولیس در بازی با ذوب آهن حتی به اندازه انگشت های یک دست هم موقعیت سازی نکرد که اگر مهاجمی در زمین بود آن موقعیت ها را تبدیل به گل کند.

موضوع زمانی جالب تر می شود که تمرکز روی جذب مهاجم به حدی شده که حتی حرف های خود یحیی هم شنیده نمی شود. نه این که تاکید دارد ۵۰ مهاجم را نپسندیده و نمی خواهد برای جذب بازیکن بی گدار به آب بزند، نه انتقادات او از چمن آزادی که با این چمن تیمش نمی تواند فوتبال بازی کند و نه حتی این که صراحتا گفت سلمانی را به عنوان مهاجم جذب کرده است. هیچکدام از حرف های او شنیده نشد چرا که طرفداران پرسپولیس فقط و فقط مشکل تیم را در کمبود مهاجم می بینند، نه چیز دیگری!

حال با این وضعیت سرمربی پرسپولیس با توجه به زمان پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال ایران، تنها ۴ روز فرصت دارد که یک مهاجم خارجی جذب کند و پس از گذشت این مدت قطعا کار بسیار سخت تری برای پر کردن این جای خالی خواهد داشت.

در این میان برخی رسانه ها مدعی شده اند شب قبل از بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن گل محمدی و درویش برای جذب مهاجم به توافق های رسیده اند. این ادعا درحالی از سوی رسانه ها مطرح شده که خود گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن صراحتا و برای چندمین بار اعلام کرد هنوز مهاجمی به باشگاه معرفی نکرده است!

باید منتظر بود و دید طی فرصت باقی مانده بالاخره سرمربی پرسپولیس قصد جذب یک مهاجم را خواهد داشت یا همچنان سعی می کند با همین کمبود پیش رفته و تاکتیک دلخواهش یعنی بازی با تعداد زیاد هافبک در ترکیب اصلی را پیش ببرد.

گفتنی است در حالی یاسین سلمانی و شهاب زاهدی از سوی گل محمدی به عنوان مهاجم جذب شده اند که هر دو هافبک و وینگر هستند و بازی در خط حمله برای آن ها بازی در یک پست غیرتخصصی به حساب می آید.

سه روز دیگر یعنی هشت شهریور ماه پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران رسما بسته خواهد شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه