آخرین اخبار

خشم پوستکوگلو از سوال تکراری: دست از سرم بردارید!


به گزارش “ورزش سه”، از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام اتحادیه، فردا شب تاتنهام میهمان تیم چمپیونشیپی کاونتری خواهد بود. دیداری هرچند ساده که پیروزی در آن می‌تواند روحیه از دست رفته شاگردان آنگه پوستکوگلو را احیا کند.

جالب آنکه سرمربی استرالیایی تاتنهام همچنان درگیر حواشی ادعای نسبتا بزرگی است که پیش از آغاز فصل مطرح کرد و گفت “در هر تیمی بوده، معمولا در فصل دومش به جام رسیده است.”

او چند روز پیش و بعد از شکست مقابل آرسنال نیز بار دیگر این ادعا را مطرح کرد که این بار و با توجه به نتایج ضعیفی که تا اینجای مسابقات به دست آورده است، با واکنش شدیدتری از سوی هواداران تاتنهام روبرو شد.

حالا و در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل کاونتری، آنگه پوستکوگلو بار دیگر در این خصوص صحبت کرد و گفت: “نمی‌دانم مردم به دنبال چه چیزی هستند. مگر دروغ گفته‌ام؟ بروید آمارم را نگاه کنید و آنگاه متوجه می‌شوید در اکثر تیم هایی که کار کردم، معمولا در سال دوم موفق به کسب جام شده‌ام.

شاید فکر می‌کنید هدفم از این صحبت تعریف از خود بوده است اما هرگز‌ این‌طور نیست و من فقط طبق آمار مستند حرف زدم.”

پوستکوگلو همچنین درخصوص بازی فردای تیمش مقابل کاونتری گفت: “قطعا نمی‌توانیم آنها را دست‌کم بگیریم، چرا که این جام همواره پر از نتایج شگفت انگیز بوده است. با تمام توان مقابل کاونتری حاضر می‌شویم تا با برد به لندن برگردیم. همان‌طور که گفتم، برنامه‌ام این است که در سال دوم جام بگیرم و اگر این اتفاق رخ ندهد، دیگر نمی‌توانم بر آن صحبتم پافشاری کنم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه