آخرین اخبار

خشم و شادی جلال‌الدین در تاشکند/ مانور ماشاریپوف با پیراهن ازبکستان (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، جلال الدین ماشاریپوف یکی از اصلی ترین ستاره های مصاف امشب تیم ملی ازبکستان مقابل امارات بود. دیداری که در نهایت با برد یک بر صفر شاگردان کاتانچ همراه شد و تاثیر ماشاریپوف در این برد کاملا مشهود بود. با این حال تمام عملکرد او در چهار صحنه مهم خلاصه می‌شود:

* سکانس اول؛ اولین حمله
جلال الدین هر چند در این بازی گل نزد اما عملکردی کاملا جنگنده و در اختیار تیمش از خود نشان داد و در خلق موقعیت‌ها و فرصت های جدی ازبکستان دیده شد. هافبک ازبک‌ها اولین موقعیت تیمش را ایجاد کرد. او در دقیقه 21 بعد از آنکه پشت محوطه جریمه امارات صاحب توپ شد بعد از حرکت عرضی کوتاه اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپ او با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. این یکی از معدود فرصت‌های جدی ازبکستان در نیمه اول بود.

خشم و شادی جلال‌الدین در تاشکند/ مانور ماشاریپوف با پیراهن ازبکستان (عکس)

* سکانس دوم؛ پاسی که گل نشد
در نیمه دوم که دامنه حملات ازبکستان گسترش یافت، ماشاریپوف هم بیشتر فرصت پیدا کرد که خودی نشان دهد. او در دقیقه ۵۸ توانست درون محوطه جریمه حریف با پاس به عقب عزیزبک را صاحب توپ و موقعیت کرد اما ضربه عزیزبک با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

2095639

* سکانس سوم؛ یک مشت علیه رستگاری
در دقیقه 68 بازی ازبکستان از جناح چپ دروازه امارات صاحب ضربه ایستگاهی شد. جلال الدین پشت توپ ایستاد و قصد داشت به شکل مستقیم دروازه را باز کند. او به زیبایی ضربه زد ولی مشت عیسی مانع گلزنی شد، در ادامه و با فعل و انفعالاتی که پیش آمد توپ مجددا به ماشاریپوف رسید اما ضربه او دقت لازم را نداشت و راه به جایی نبرد.

2095641

* سکانس آخر؛ فریاد شادی
چند دقیقه بعد یعنی در دقیقه 73 ازبکستان صاحب ضربه پنالتی شد. ابتدا ماشاریپوف توپ را گرفت و خواست ضربه پنالتی را بزند اما این موضوع را به شوکوروف واگذار کرد و پس از تبدیل شدن توپ به گل، خیلی زود خودش را به گلزن ازبک‌ها رساند و مشت‌های گره کرده خود را به نشانه شادی نشان داد.

2095640

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه