استانها > لرستانفوتبال و فوتسال

حواشی طراحی یک پوستر و واکنش مالک خیبر/ استقلال عذرخواهی کرد!


خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: پوستر طراحی شده توسط باشگاه استقلال تهران برای بازی با خیبر خرم‌آباد از عصر امروز جمعه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد تا ایراد فاحش موجود در متن و تصویر آن موجب واکنش جدی هواداران و مردم خرم آباد و لرستان شود.

بخش رسانه‌ای استقلال تصویری از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک شهر خرم‌آباد را روی پوستر خود قرار داده اما بخش عجیب این پوستر، تصویر یک اسب ایرانی است که افسارش در اختیار کاکوتا ستاره خارجی آبی‌ها قرار دارد!

حواشی طراحی یک پوستر و واکنش مالک خیبر/ استقلال عذرخواهی کرد!

گاف پوستر خیبر به همین موضوع ختم نشد؛ حتی فونت نوشتن کلمه خیبر زیر لوگوی باشگاه هم در این پوستر برای هواداران و مردم خرم آباد ایجاد شائبه کرده بود.

این موضوع واکنش «مسعود عبدی» مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد را به همراه داشت تا وی در حساب کاربری خود در اینستاگرام در قالب انتشار یک استوری از این موضوع انتقاد کند.

وی در متن منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی خود نوشته بود: «امیدوارم این توهین به نام باشگاه خیبر که نماد قوم لر در فوتبال ایران است تعمدی نباشد. بهتر است دوستان عزیز در باشگاه «فرهنگی» استقلال دقت بیشتری به خرج دهند و هر چه سریع‌تر اشتباه خود را اصلاح نمایند.»

اما واکنش‌ها به گونه‌ای پیش رفت که باشگاه استقلال تهران در اطلاعیه‌ای رسمی عذرخواهی کرد.

در اطلاعیه رسانه رسمی باشگاه استقلال آمده است: «در پوستر طراحی شده برای دیدار خیبر خرم آباد و استقلال، به علت اشتباه نرم افزاری، فونت به کار رفته در لوگوی باشگاه محترم خیبر خرم آباد اشتباه درج شده، که از این بابت صمیمانه از هواداران فهیم باشگاه خیبر خرم آباد و مردم شریف خرم آباد پوزش می‌طلبیم.

باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته به هواداران محترم و فهیم خیبر خرم آباد اطمینان خاطر می‌دهد اتفاق رخ داده صرفاً یک اشتباه سهوی و نرم افزاری بوده و بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم به علت این اتفاق از عموم هواداران و مدیران محترم باشگاه خیبر خرم آباد عذرخواهی نمائیم. بی شک در میهمان نوازی و خونگرمی مردم عزیز خرم آباد هیچ تردیدی نیست و همچنان رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای بر پایه احترام میان دو باشگاه استقلال و خیبر خرم آباد وجود دارد.»

عذرخواهی باشگاه استقلال موجب شد تا مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر مجدد در صفحه خود در اینستاگرام بنویسد: «ضمن تقدیر از باشگاه استقلال بابت اصلاح اشتباه به نمایندگی از باشگاه بزرگ خیبر از همه هواداران عزیز درخواست دارم تا در بازی فردا میهمان نوازی خود را نشان داده تا تماشاگر یک بازی خوب باشیم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه