آخرین اخبار

حمله هامان به شاهین: سبکت به درد دورتموند نمی‌خورد!


به گزارش “ورزش سه”، در پی شکست ۲-۱ بوروسیا دورتموند مقابل یونیون برلین، این تیم دومین شکست خود در سه بازی خارج از خانه را تجربه کرد. این نتیجه باعث شد تا دیتمار هامان به شدت از عملکرد تیم و به ویژه نوری شاهین، سرمربی دورتموند، انتقاد کند.

ابتدا گرگور کوبل، دروازه‌بان دورتموند، در مصاحبه تلویزیونی گفت: «پیدا کردن توضیح سخت است. این یک ضربه دیگر است. اما ما بد بازی نکردیم، یونیون هم بد بازی نکرد.» هامان به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت:«نمی‌دانم بازی بدتر بود یا حرف‌های کوبل. او می‌گوید که ما بازی بدی نکردیم، در حالی که مقابل تیمی که فصل گذشته نزدیک به سقوط بود، شکست خوردند.»

سپس هامان به نوری شاهین، سرمربی دورتموند، پرداخت و گفت: «شاهین می‌گوید که نمی‌خواهد این وضعیت را دوباره ببیند. وقتی مقابل سلتیک هفت گل می‌زنید، باید واقعیت را در نظر بگیرید. واتسکه و ریکن در جایگاه بودند، باید چیزی بگویند. نمایش‌های تیم مقابل اشتوتگارت، بوخوم و یونیون زیر استاندارد بود.» او ادامه داد:«هر برنامه‌ای که برای تیم دارید، وقتی بازیکنان برای شما نمی‌دوند، به درد نمی‌خورد. او (شاهین) می‌گوید که ۵۰ یا ۶۰ تحلیل انجام داده و چیزی در حال شکل‌گیری است. من این را نمی‌بینم. نمی‌دانم در چند ماه آینده چه خواهد شد، فقط می‌توانم آنچه را که اکنون می‌بینم، قضاوت کنم. وقتی حریف نه کیلومتر بیشتر از شما می‌دود، در بوندسلیگا برای بردن بازی‌ها به مشکل خواهید خورد.»

حمله هامان به شاهین: سبکت به درد دورتموند نمی‌خورد!

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه