آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال ايران

حفظ اورنوف از نان شب واجب‌تر است | پرسپولیس استقلال را شکست می‌دهد | سرخ ها ۳ هفته زودتر قهرمان لیگ خواهند شد



حفظ اورنوف از نان شب واجب‌تر است | پرسپولیس استقلال را شکست می‌دهد | سرخ ها ۳ هفته زودتر قهرمان لیگ خواهند شد

به گزارش همشهری آنلاین، فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: پرسپولیس شکل و شمایل خود را پیدا کرده و رفته رفته بهتر می‌شود. خوان کارلوس گاریدو استخوان‌بندی و شاکله اصلی تیم را شناخته و این موضوع را می‌توان در بازی پرسپولیس دید و از سوی دیگر گاریدو نیاز به زمان داشت تا از بازیکنان شناخت پیدا کند. البته پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده و نباید این موضوع را نادیده گرفت.

وی افزود: بازیکنانی که جذب شدند با کیفیت و در حد نام پرسپولیس هستند و از همه مهم‌تر تیم نیمکت خوبی دارد و دست مربی برای تغییرات باز است. به شما قول می‌دهم اگر مشکلی رخ ندهد و حواشی کمتر شود. پرسپولیس ۳ هفته زودتر قهرمان لیگ خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد الکسیس گندوز عنوان کرد:‌ گندوز قطعا یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ پرسپولیس و یکی از بهترین سنگربانانی است که به فوتبال ما آمده است. او سنگربان شش دانگی نشان داده و قد و قواره خوبی دارد و باهوش است و این برای پرسپولیس نعمت است. تیمی که دروازه‌بان خوبی داشته باشد نصف راه قهرمانی را رفته و گندوز نقطه قابل اطمینان پرسپولیس است.

پیوس در مورد وضعیت خط حمله پرسپولیس نیز گفت: ما در خط حمله بهترین خریدها را داشتیم و بازیکنان خوبی جذب شدند. علی علیپور یک مهاجم جنگنده و دونده است که راه گلزنی را بلد است. عیسی آل‌کثیر نیز جایگیری‌های خوبی دارد و خود را در موقعیت قرار می‌دهد. لوکاس ژائو نیز در چند دقیقه‌ای که به میدان آمده نشان داده بازیکن خوب و توانایی‌ست و باید به او فرصت داد .حضور این مهاجم برای علیپور و آل‌کثیر زنگ خطر است و نفس او پشت سر این دو مهاجم است و اگر علمکرد خوبی نداشته باشند او آنها را خواهد گرفت. البته با توجه به پتانسیل پرسپولیس به نظرم این تیم می‌تواند با دو مهاجم نیز بازی کند و از ظرفیت‌های مهاجمین خود استفاده کند.

وی در واکنش به خواسته هواداران پرسپولیس در مورد تمدید قراراداد استون اورنوف عنوان کرد: اولین کاری که باید مدیریت باشگاه در دستور کار خود قرار دهد تمدید قرارداد با اورنوف است. حفظ این بازیکن از نان شب نیز واجب‌تر است. اورنوف به خوبی کیفیت خود را نشان داده و در نتیجه‌گیری و موفقیت پرسپولیس نقش مهم و پررنگی داشته؛ داشتن بازیکنی با این کیفیت و تکنیک برای هر تیمی نعمت است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل روز چهارشنبه این تیم در شهرآورد پایتخت مقابل استقلال اظهار داشت: پرسپولیس به راحتی می‌تواند برنده دربی شود. تیم آرامش خوبی دارد و با توجه به اینکه به هارمونی رسیده می‌تواند استقلال را بدون دردسر شکست دهد. گاریدو قطعا می‌داند این بازی برای هواداران چقدر مهم است و قطعا برای این بازی برنامه دارد. پرسپولیس اگر بتواند مرکز زمین را در اختیار بگیرد قطعا برنده بازی خواهد بود. این تیم سرحال‌تر است و همیشه نشان داد در دربی توانسته نتیجه بگیرد. استقلال نیز مهره‌های خوبی در اختیار دارد اما حاشیه‌ها بلای جان این تیم شده و پرسپولیس باید از این موضوع نهایت استفاده را ببرد. به نظرم بازی خوبی می‌شود و پرسپولیس با نتیجه یک – صفر یا ۲ – صفر برنده بازی خواهد شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه