فوتبال و فوتسال

تراکتور تبرئه شد/ بدهی ۱۱ میلیون تومانی به بانوی فوتسالی



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعی، آرای جدید صادره خود را منتشر کرد که به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال را قرار رد صادر کرد.

* پوریا آریا کیا به عنوان خواهان طی دادخواستی به طرفیت باشگاه تراکتور به عنوان خوانده دعوایی به خواسته مطالبه وجه به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده که پس از ثبات و ابلاغ دادخواست و ضمائم آن به خوانده، تصویر صورتجلسه توافق طرفین در تاریخ ۲۷ خرداد که متضمن تعهد خوانده به پرداخت وجه و متقابلاً اعلام گذشت خواهان و اسقاط هر گونه ادی وی است به این کمیته واصل شده است. بر این اساس و نظر به اعلام رضایت خواهان، موجباتی جهت ادامه رسیدگی به دعوی حاضر فراهم نبوده و قرار رد دعوا صادر می‌شود.

* در پرونده شکایت حمزه خضیراوی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۹ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت فاطمه عامل از باشگاه چیپس کامل (رکن آذین قزوین)، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱۱ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون ۴۱۹ هزار و ۸۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه