کشتی

حضور ۳ تیم مطرح خارجی در مسابقات بین المللی جام کشتی بهشهر



شهرام جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سابقه برگزاری جام شهید هاشمی نژاد به سال ۱۳۶۷ بر می‌گردد. این مسابقات هرساله و در قالب رقابت‌های بین المللی برگزار گردیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز مسئولان شهر بهشهر علاقه مندی خاصی برای برگزاری این مسابقات دارند، چراکه هم مورد استقبال تیم‌های خارجی است و هم از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

جعفری تصریح کرد: امسال نیز سه تیم از کشورهای ارمنستان، گرجستان و داغستان روسیه به همراه نفراتی که به آنها سهمیه داده شده و دو تیم از شهرستان بهشهر و استان مازندران در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی افزود: با توجه به اعلام محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، این مسابقات به نوعی انتخابی این تیم نیز محسوب می‌شود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در مورد روند آماده سازی سالن و شرایط برگزاری مسابقات اظهار داشت: مسابقات طبق بخشنامه بر روی دو تشک و با استانداردهای روز اتحادیه جهانی کشتی از جمله جلوه‌های ویژه صوتی و بصری برگزار خواهد شد و هم اکنون سالن مسابقات در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد: در بحث اسکان نیز، تمهیدات لازم برای اسکان عوامل اجرایی، داوران، کشتی گیران و مهمانان خارجی اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در امر برگزاری این مسابقات نداریم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که حاصل تلاش مسئولان شهرستان بهشهر و مازندران، برگزاری یک جام با شکوه در حد نام استان مازندران و کشتی آن باشد و خروجی آن به مانند سال‌های پیش از این نفرات مطرح و عنوان دار جهان در سال‌های آینده باشد.

این مسابقات از فردا شروع می‌شود.



منبع مهر

نوشته های مشابه