بازارفوتبال و فوتسال

حضور پرانرژی تیم فوتبال ایران همراه با ستاره‌ها در قطر

 

هجدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با حضور تیم ملی فوتبال ایران، ۲۲ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران، در دوحه قطر آغاز شد. همچنین مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز جمعه در استادیوم لوسیل در حضور ۸۰ هزار نفر تماشاگر برگزار گردید.

این دوره از مسابقات، پانزدهمین حضورِ متوالی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

لازم به توضیح است که تیم ملی فوتبال ایران در صدر جدولِ حضور متوالی در مسابقات جام ملت‌هاست، که رکورد تعداد بازی، برد و گل زده به این تیم تعلق دارد. همچنین تیم ملی ایران در این رقابت‌ها موفق به کسب ۳ عنوان قهرمانی متوالی گردیده که از آخرین قهرمانی این تیم ۵۰ سال گذشته است.

به رسم دوره‌های گذشته جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران همانند سایر تیم‌ها، حامی اختصاصی خود را خواهد داشت. در این دوره از بازی‌ها، برند نوشیدنی انرژی‌زای لایف استار با شعار “ستاره‌ها تغییر می‌دهند…” حامی رسمی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

به گفته مدیر روابط عمومی لایف استار، این برند از جمله نوشیدنی‌های انرژی‌زای موجود در بازار ایران با سبد محصولی متنوع می‌باشد. نوشیدنی انرژی‌زای کلاسیک و نوشیدنی انرژی‌زای بدون قند و حاوی BCAA مخصوص ورزشکاران، جز سبد محصولات لایف استار است.

همچنین وی افزود امیدواریم با حمایت برند لایف استار و مردم عزیز کشورمان از تیم ملی فوتبال، شاهد پیروزی و موفقیت این تیم در قاره کهن باشیم.

در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ستاره‌های کشورمان با تیم‌های هنگ‌کنگ، فلسطین و امارات هم گروه است.

نوشته های مشابه