آخرین اخبار

رقبای ایران در فیفا دی به مصاف چه تیم‌هایی می‌روند؟



به گزارش همشهری آنلاین، رقبای اصلی ایران در جام ملت‌های آسیا در حال آماده سازی  و حضور در این مسابقات هستند و در فیفادی به مصاف تیم‌های مختلفی خواهند رفت.

کره جنوبی در اولین بازی دوستانه خود به مصاف تونس خواهد رفت و در بازی دوم مقابل ویتنام قرار خواهد گرفت، آنها بازی های سختی برای این فیفادی انتخاب نکرده اند و کار ساده ای حداقل مقابل ویتنام خواهند داشت، اما تونس تیم نسبتا قدرتمندی هست که می‌تواند این تیم را به چالش بکشد.

ژاپن رقیب قدرتمند ایران در جام ملت ها در اولین بازی دوستانه خود به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت و در بازی دوم مقابل تونسی قرار می گیرد که پیش از حضور مقابل ژاپن با کره جنوبی بازی دوستانه ای برگزار کرده است.

جذاب ترین بازی دوستانه را در بین تیم‌های آسیایی استرالیا انجام خواهد داد، آنها در اولین بازی دوستانه خود به مصاف تیم قدرتمند انگلیس خواهد رفت و در دومین بازی مقابل نیوزلند صف آرایی خواهند کرد.

عربستان هم در اردوی پرتغال حضور دارد و در این کشور به مصاف مالی و نیجریه خواهد رفت، روبرتو مانچینی سرمربی عربستان نسبت به تیم هایی که مسئولان فوتبال این کشور برای دیدار دوستانه انتخاب کرده اند اعتراض داشت.

ازبکستان تیمی که غیرقابل پیش بینی است و می‌تواند شگفتی جام ملت‌ها باشد مقابل ویتنام و چین دو تیم آسیایی قرار خواهد گرفت.

قطر و عراق، ۲ تیم دیگر مدعی جام ملت های آسیا همراه با ایران و اردن در تورنمنت چهارجانبه حضور دارند و به مصاف هم خواهند رفت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه