توپ و تور

حضور در مسابقات جهانی رؤیای من بود/ تلاش می‌کنم بهترین باشم



به گزارش خبرنگار مهر، آخرین اردوی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال کشورمان پیش از عزیمت به مسابقات قهرمانی جهان دانمارک در محل تالار هندبال تهران پیگیری شد.

فاطمه خلیلی تنها لژیونر هندبال زنان کشورمان که به عنوان دروازه بان در ترکیب اصلی تیم اعزامی به مسابقات قرار دارد در حاشیه این اردو و در جمع خبرنگاران گفت: اردوی آخر را سپری می‌کنیم. این دومین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم.

وی افزود: در دوره قبل در دو بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم. تلاش می‌کنم این دوره هم بهترین باشم.

بانوی هندبالیست کشورمان خاطرنشان کرد: دو سال قبل حضور در این مسابقات رؤیای من بود و فکر نمی‌کردم در دو بازی بهترین بازیکن زمین شوم. امیدوارم امسال هم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان در پاسخ به این پرسش که «آیا هندبالیست‌ها نسبت به قبل بهتر شده‌اند؟»، گفت: من فقط اردوی اول و آخر با تیم‌ملی بودم و بازیکنان نسبت به اردوی اول بهتر شده‌اند. هندبال نسبت به دو سال قبل و سه سال قبل خیلی پیشرفت داشته است. ما در آسیا مقام اول و دوم داریم و در رشته‌های توپی تنها ما هستیم که دو دوره پیاپی جهانی شده‌ایم.

خلیلی در خصوص وضعیت برگزاری اردوها هم بیان داشت: اردوها و به طور کلی همه چیز خوب است و پاکدل رسیدگی می‌کند. مشکلی از این بابت نداریم.
وی در پایان تصریح کرد: من در رومانی بازی می‌کنم که سطح بالایی دارد. امیدوارم با استفاده از این تجارب برای تیمم کمک باشم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه