سایر ورزش ها

حریص بودن برای کسب مدال در تیراندازی‌باکمان خاموش شده است



به گزارش خبرنگار مهر، سه رویداد مهم تیراندازی با کمان«مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات قهرمانی آسیا» جهت کسب سهمیه المپیک پاریس در حالی به پایان رسیدند که کمانداران کشورمان موفق نشدند در این مسابقات به نتیجه برسند.

کمانداران کشورمان در حال حاضر باید شانس خود را در آخرین مرحله که خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، امتحان کنند. این مرحله روزهای ۱۵ و ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۶ و ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) در آنتالیا برگزار خواهد شد.

بهزاد پاکزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی خود از آخرین وضعیت تیم ملی ریکرو ایران برای کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیای بانکوک بهترین فرصت برای تیم ملی کشورمان بود تا بتواند خیال خود را از حضور در پاریس آسوده کند اما متاسفانه بدشانسی این اجازه را به ملی پوشان ایران نداد.

وی افزود: بچه‌های ما در بانکوک حتی تا یک قدمی کسب سهمیه المپیک هم رفتند ولی متاسفانه شانس با آنها یار نبود. بهتر بود از سه رویدادی که برگزار شد بهترین استفاده را می‌کردیم و سهمیه لازم را به دست می آوردیم چون رقابت در کاپ جهانی واقعا کار آسانی نخواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی ریکرو درباره نقش مربی کره‌ای در کسب نتایج اخیر تیم ملی گفت: تا جایی که در جریان هستم ملی پوشان شبانه روز تمرین می‌کنند و فدراسیون هم تمام انرژی خود را برای دست یابی به یک نتیجه مطلوب گذاشته است. در رابطه با مربی کره‌ای زود است که قضاوت کنیم. در مجموع مهم است که به یک مربی فرصت کافی داده شود فرقی ندارد آن مربی ایرانی باشد و یا خارجی ما همیشه این فرصت را از آنها دریغ می‌کنیم و در کوتاه مدت فقط به دنبال نتیجه هستیم.

مربی اختصاصی زهرا نعمتی در پارالمپیک توکیو در مورد وضعیت این ملی پوش و بلاتکلیفی او برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک گفت: نعمتی ورزشکار با پتانسیلی است شرایط فیزیکی بدنی او خوب است و قطعا اگر با برنامه و جدیت کارش را دنبال کند این شانس را دارد که در پارالمپیک پاریس حضور داشته باشد. من هنوز هم معتقدم او می تواند ۲ مدال طلای دیگر را در بازیهای پارالمپیک کسب کند. اما متاسفانه حریص بودن برای کسب مدال در ما خاموش شده است که نباید اجازه بدهیم این اتفاق رخ بدهد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که « آیا شما اخیرا با نعمتی در مورد مسائل پیش آمده صحبت کرده‌اید؟» گفت: من واقعا در جریان هیچ یک از موضوعات پیش آمده مانند تمرین نکردند نعمتی و غیره نیستم. اما اخیرا میلاد وزیری به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان انتخاب شدند که واقعا از استعدادهای خوب ما در این رشته هستند و قطعا می توانند به تیم ملی ما کمک کنند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه