ورزشی > فوتبال، فوتسال

حدادیان: نساجی به قائمشهر برمی گردد/ از ساکت الهامی حمایت می‌کنیم



حدادیان: نساجی به قائمشهر برمی گردد/ از ساکت الهامی حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ایسنا، ” رضا حدادیان” جمعه شب پس از بازی تیم های نساجی و ملوان انزلی درجمع خبرنگاران گفت: با حمایت‌های آقای خطیر مدیرعامل جدید باشگاه، دیر یا زود زمینه حضور تیم نساجی و انجام تمرینات تیم در قائمشهر فراهم خواهد شد.

وی افزود: درحال حاضر واقعا نمی توانم زمان دقیق را اعلام کنم، اما آقای خطیر پیگیری های خودش را انجام خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد، با این اقدام های درحال انجام ان شاءالله جایگاه نساجی در جدول رده بندی مسابقات صعودی شود.

مالک باشگاه نساجی مازندران، با تاکید براینکه انتظار است که همه به خصوص مسئولان استانی و شهرستانی کمک کنند تا ورزشگاه شهید وطنی پس از واگذاری به نساجی هم در مسیر استاندارد سازی پیش برود، تصریح کرد: شرایط چمن، سکوهای ورزشگاه و جایگاه های خبرنگاران و بقیه قسمت های ورزشگاه به استانداردهای درخواستی سازمان لیگ و فوتبال نزدیکتر شود.

حدادیان همچنین در پاسخ به پرسشی نسبت به کسب نتایج ضعیف تیم نساجی و عملکرد کادرفنی گفت: قطعا از کادرفنی حمایت می‌کنیم و شما خبرنگاران هم باید حمایت کنید. 

وی اضافه کرد: الان زمانی هست که این چرخ برای نساجی به خوبی نمی‌چرخد و در این شرایط همه باید کمک کنند تا شرایط به روال خوب گذشته و بهتر برگردد.

به گزارش ایسنا، تیم نساجی مازندران جمعه شب و در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر میهمانش ملوان انزلی با تساوی یک بریک متوقف شد.

شاگردان ساکت الهامی با کسب این تساوی با 4 امتیاز از چهار تساوی و بدون پیروزی و ثبت 3 شکست به رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات سقوط کردند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه