آخرین اخبار

حاج‌صفی را با برانکارد به رختکن بردند! (عکس)


کد خبر : 1999132 |
13 بهمن 1402 ساعت 06:00 |
2.8K بازدید |

1
دیدگاه

جنگیدن تا آخرین نفس؛

کاپیتان تیم ملی را شب گذشته پس از پایان ضربات پنالتی با برانکارد بردند.

حاج‌صفی را با برانکارد به رختکن بردند! (عکس)

به گزارش “ورزش‌سه”، احسان حاج‌صفی با وجود اینکه سال‌های آغازین دهه چهارم زندگی خود را در قامت لژیونر در لیگ یونان تجربه می‌کند، همچنان آماده، سرحال و پرانگیزه است و به همین دلیل هم امیر قلعه‌نویی و سرمربیان پیشین تیم ملی با وجود عبور این مدافع هافبک باتجربه از 30 سالگی همچنان به او اعتماد کاملی دارند و حضور او را به جوانانی که ثبات لازم برای گرفتن جایگاهش را ندارند، ترجیح می‌دهند.

در مصاف با سوریه بار دیگر انتخاب اول قلعه‌نویی برای پست دفاع چپ احسان حاج صفی بود و بازی 141 خود را با پیراهن تیم ملی تجربه کرد؛ مسابقه‌ای که احتمالا هیچ وقت از یاد کاپیتان تیم ملی فراموش نخواهد شد.

1985951

احسان در این مسابقه یا ماراتن 120 دقیقه‌ای که نزدیک به 150 دقیقه طول کشید، یکی از بازیکنان برجسته زمین بود و توانست از تجربه و آمادگی بالای خود به خوبی در جهت پیروزی و صعود تیم ملی استفاده کند. 

اوج کار حاج‌صفی در مصاف با سوریه گل کردن پنالتی تعیین کننده پنجم ایران بود که به زیبایی وارد دروازه سوریه شد تا امیدهای آنها برای بازگشت به مسابقه و شکست ایران ناامید شود.

اما این پیروزی اصلا برای فوتبال ایران ساده به دست نیامد. تیم ملی بیش از 40 دقیقه 10 نفره بازی کرد و این خستگی را وقتی فهمیدیم که احسان پس از زدن آن شوت سرکش که به تور دروازه سوریه چسبید و نشان از قدرت بدنی بالای شماره 28 تیم ملی داشت، روی زمین افتاد و نمی‌توانست راه برود تا تیم پزشکی او را با برانکارد برای مداوا به رختکن بروند.

تیم ملی بازی پرفشاری را پشت سر گذاشت و آسیب دیدگی حاج صفی ناشی از فشار زیاد مسابقه بود که زمان زیادی نیز برای رهایی از این خستگی پیش از مصاف برابر ژاپن وجود ندارد. باید دید کادر فنی تیم ملی چطور از پس این چالش برای آماده سازی بازیکنان برخواهد آمد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه