آخرین اخبار

جیووانی سیمئونه:/ کونته را دوست دارم چون شبیه پدرم است!


به گزارش ورزش سه، هفت هفته از رقابت های سری آ گذشته و ناپولی با آنتونیو کونته در صدر جدول قرار دارد. تیمی که ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد اما حالا با ۱۶ امتیاز و بالاتر از اینتر و  یوونتوس قرار گرفته است.

در همین راستا، جیووانی سیمئونه، مهاجم ۲۹ ساله ناپولی که بعد از پیوستن روملو لوکاکو به این تیم تبدیل به نیمکت نشین دائمی ناپولی شده است، در گفتگو با رادیو CRC درخصوص شرایط این روزهای خودش در ناپولی و همچنین کار کردن با آنتونیو کونته صحبت کرده است‌.

جیووانی در ابتدای گفتگو، آنتونیو کونته را شبیه به پدرش دیه‌گو سیمئونه دانست و گفت:” کونته را دوست دارم چرا که او واقعا مرا یاد پدرم میندازد و شدیدا شور و اشتیاق فوتبال را در سر دارد. کونته همه چیز را می‌بیند. همه چیز را حس می‌کند و این از تجربه سال ها حضور در سطح اول فوتبال به دست آمده است.

کار کردن زیر نظر او اینگونه است که می‌دانید که چه زمانی حمله و چه زمانی باید دفاع کنید و این ویژگی شاخص مربیان بزرگ است.”

همانطور که اشاره شد از زمان آمدن لوکاکو به ناپولی، سیمئونه به مهاجم ذخیره تبدیل شده و کمتر فرصت بازی به‌دست آورده است. با این حال سیمئونه به تمجید از هم تیمی اش پرداخت و گفت:” لوکاکو بسیار باهوش و یک هم تیمی عالی است. همیشه مشتاق به کمک کردن است و همین موارد او را تبدیل به یک رهبر و بازیکن بزرگ می‌کند. دقیقا همان ویژگی هایی که بازیکنانی همچون اسکات مک تومینای، داوید نرس و بیلی گیلمور داشتند و به ناپولی اضافه شدند.”

مهاجم ناپولی در پایان به آمادگی تیمش برای بازی مقابل امپولی اشاره کرد و گفت:” استراحت خوبی را پشت سر گذاشتیم و هم از نظر فیزیکی و هم تاکتیکی، کاملا آماده دیدار برابر امپولی هستیم. باید برنده شویم چرا که اصلا دوست نداریم صدر جدول را به همین زودی ها از دست بدهیم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه