فوتبال و فوتسال

جلسه سرمربی استقلال با مدیرعامل باشگاه/ ۱۳ بازیکن در لیست نکونام



به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران قرار است از روز یکشنبه آینده ۲۴ دی ماه تمرینات خود را برای شروع دوباره لیگ آغاز کند.

با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر قرار است اوایل هفته آینده جواد نکونام جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه در خصوص جذب بازیکنان موردنظر برگزار کند و آن دو در خصوص موارد دیگر هم با یکدیگر به گفت و گو بنشینند.

سرمربی استقلال یک لیست ۱۳ نفره را به باشگاه ارائه داده و انتظار دارد مدیران استقلال نه ۱۳ بازیکن بلکه چند تن از نفرات مدنظر نکونام را برای شروع دور برگشت لیگ جذب کنند.

سرمربی استقلال که تاکید زیادی بر این داشت تا در نقل و انتقالات تابستانی نفرات مورد نظر را باشگاه جذب کند ناراحت و نگران است که مبادا مدیران باشگاه استقلال نتوانند خواسته های او را اجابت کنند.

با توجه به اینکه معمولا در نقل و انتقالات زمستانی باشگاه ها نفرات خوب خود را حفظ کرده و آنها را به تیم های دیگر نمی دهند این نگرانی وجود دارد که باشگاه استقلال نتواند آنچه را که نکونام خواستار آن است انجام دهند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم جلسه سرمربی استقلال با مدیرعامل باشگاه به کجا خواهد انجامید و آیا علی خطیر می تواند در این شرایط حساس بازیکنانی که مدنظر کادر فنی استقلال هستند را برای شروع نیم فصل دوم جذب کند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه