آخرین اخبار

جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای حسینی


جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای حسینی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ممانعت باشگاه استقلال از حضور سیدحسین حسینی در تمرینات مهمترین خبر امروز رسانه‌ها در آستانه شروع رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بود.

سید حسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال که در این فصل با روزهای خوبش فاصله گرفته است چند روز پیش مصاحبه ای جنجالی انجام و به انتقاد از مدیران هلدینگ خلیج فارس و استقلال پرداخت.

این مصاحبه باعث شد تا او به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شود.

امروز کمیته انضباطی باشگاه استقلال تصمیم به محرومیت موقت سید حسین حسینی گرفت و او را از حضور در تمرینات آبی‌پوشان منع کرد.

قرار است این بازیکن طرف روزهای آینده به کنیه انضباطی باشگاه استقلال رفته و پیرامون حرف های تندی که بر زبان آورد پاسخگو باشد.

دروازه‌بان استقلال بعد از بازی مقابل هوادار با استناد به مطالبی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص ماجرای جذب دروازه‌بان بوسنیایی مطرح شده مطالبی تندی را علیه مدیران باشگاه مطرح کرد.

تکذیب اظهارات حسینی در کانال رسمی استقلال و احضار وی به کمیته انضباطی نشان داد مدیران استقلال به شدت از رفتار غیر حرفه‌ای گلر خود ناراضی هستند. با این حال حسینی علی رغم رد ادعاهایش توسط رسانه استقلال حاضر به عذرخواهی از مدیریت باشگاه نشد تا سرنوشت وی دچار اگر و اما شود.

حالا برای هواداران این پرسش مطرح شده که طبق آیین‌نامه‌ انضباطی باشگاه، چه تصمیمی در انتظار او خواهد بود؟

بر اساس بررسی مفاد مندرج در قرارداد بازیکنان استقلال که متعهد به اجرای آن در جریان مسابقات شدند، هیچ یک از بازیکنان استقلال اجازه ندارند بدون هماهنگی باشگاه مصاحبه‌ای با رسانه های گروهی ندارند، از طرفی هرگونه اظهارنظر علیه ارکان مدیریتی باشگاه با جریمه سنگینی و محرومیت‌های انضباطی مواجه خواهد شد.

گفته می‌شود کمیته انضباطی استقلال قادر است بر اساس بند الزام آوری که در قرارداد بازیکنان قید شده در صورت بروز تخلف‌های این چنینی بازیکن مذکور را با جریمه سنگینی کسر ۲۰ درصدی رقم قرارداد جریمه کند و در صورت تکرار این اتفاق از سوی فرد متخلف باشگاه مجاز به وضع جریمه‌های سنگین تر است تا مانع از بروز مجدد تخلف شود.

حالا با این شکل گیری این اتفاقات و اظهارات تند سیدحسین حسینی علیه مدیریت باشگاه باید دید اعضای کمیته انضباطی چه تصمیمی در خصوص وی اخذ خواهند کرد. قطعا ابراز ندامت سیدحسین حسینی می‌توانست در این مدت در رفتار اعضای کمیته انضباطی تأثیرگذار باشد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه این بازیکن هیچ واکنشی در جهت جبران اظهارات غیر واقعی خود نداشت.

جدا از جریمه سنگین احتمالی از سوی کمیته انضباطی به نظر می رسد کادرفنی استقلال نیز در خصوص وی تصمیم سخت‌گیرانه ای اخذ کند چون عدم حضور وی در تمرینات تیم به سود منافع تیمی نخواهد بود و سهراب بختیاری زاده بایستی از گلر های آماده دیگر در ترکیب تیمش استفاده کند.

به نظر می‌رسد شرایط سختی در انتظار حسینی خواهد بود و پس از عملکرد پر نوسان وی در جریان مسابقات لیگ برتر و لیگ نخبگان روزهای سخت جدیدی در انتظار او خواهد بود.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه