آخرین اخبار

جریمه تاریخی به دلیل توهین به داور لیگ برتری


جریمه تاریخی به دلیل توهین به داور لیگ برتری

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه ناتینگهام فارست را به دلیل پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی در انتقاد از استوارت اتول، داور لیگ برتری، جریمه کرد.

فارست پس از باخت ۲-۰ مقابل اورتون در ۲۱ آوریل، در رسانه‌های اجتماعی از عملکرد داور انتقاد داشت و مدعی شد که سه پنالتی به سود حریف به اشتباه اعلام شده است.

این باشگاه همچنین مدعی شد که داور بازی به دلیل علاقه‌اش به باشگاه لوتون تاون، باعث شکست فارست شد که آن زمان لوتون در قعر جدول رقابت قرار داشتند.

اتحادیه فوتبال انگلیس اکنون ناتینگهام فارست را به دلیل این پست که “انتخاب نادرست و غیرمسئولانه” توصیف شده، ۱.۲ میلیون یورو جریمه کرده است.

فارست این اتهام که بی‌طرفی داوران را مورد تردید قرار داده یا به آنها توهین کرده را رد کرده بود. با این وجود، تصمیم گرفته شد تا این باشگاه انگلیسی با جریمه بی‌سابقه‌ای مواجه شود.

فارست در بیانیه‌ای تایید کرد که درخواست تجدیدنظر خواهد کرد، مجازات را “کاملاً نامتناسب” خواند و خواستار تحقیق مجدد درباره این حکم “بسیار ناراحت‌کننده” شد.

پس از اعلام رسمی مجازات فدراسیون فوتبال، فارست بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده بود: “باشگاه فوتبال ناتینگهام فارست از تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات برای اعمال جریمه ۱.۲ میلیون یورویی در رابطه با نظرات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی پس از بازی مقابل اورتون در روز یکشنبه ۲۱ آوریل، بسیار ناراحت است.

ما به ویژه نگران این هستیم که اتحادیه فوتبال انگلیس حتی به دنبال جریمه‌ای بیش از یک میلیون یورو بود. معتقدیم که این حکم نامناسب است و باشگاه نسبت به این تصمیم اعتراض خواهد کرد. “

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه