آخرین اخبار

جبران ناکامی پس از بازی آسیایی؛/ بغض الغرافه پس از استقلال ترکید


به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال الغرافه که روز دوشنبه هفته گذشته در نخستین دیدارش در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا شکست سنگین سه بر صفر را مقابل استقلال ایران متحمل شد، یکشنبه شب در لیگ ستارگان قطر این باخت را جبران کرد و توانست با همین تعداد گل، از سد حریفش عبور کند.

شاگردان مارتینز پرتغالی در حالی از ساعت 20:30 یکشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه مقابل قطر اس. سی رده یازدهمی قرار گرفتند و یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر را برگزار کردند که خیلی زود به گل اول بازی رسیدند.

الغرافه در دقیقه 10 روی شوت ریباند شده یاسین براهیمی توسط گلر قطر اس. سی و ضربه تمام کننده احمد الجانحی گل اول بازی را به ثمر رساند و پیش افتاد که پس از آن هر دو تیم موقعیت‌های خطرناکی به دست آوردند و تبدیل به گل نکردند.

یاسین براهیمی که نمایش موثری در این دیدار داشت، در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد که سباستین سوریا، مهاجم با تجربه قطر اس. سی در دقیقه 42 با یک ضربه چیپ اختلاف را کمتر کرد تا نیمه اول با برتری دو بر یک الغرافه به پایان برسد.

جبران ناکامی پس از بازی آسیایی؛/ بغض الغرافه پس از استقلال ترکید

در نیمه دوم هم بازی پایاپای دنبال می‌شد تا اینکه الغرافه در دقیقه 72 روی پاس احمد الجانحی از سمت راست محوطه جریمه و شوت فنی خوسلو به گل سوم دست پیدا کرد.

خوسلو، ستاره ملی‌پوش اسپانیایی الغرافه که پس از پیوستن به این باشگاه قطری در چهار مسابقه لیگ ستارگان و دو بازی لیگ نخبگان آسیا موفق به گلزنی نشده و فقط یک پاس گل داده بود، در دیدار برابر قطر اس. سی طلسم شکنی کرد و این کار را انجام داد.

2085052

الغرافه دیدار مقابل قطر اس. سی را با پیروزی 3 بر یک پشت سر گذاشت تا 8 امتیازی شود و پشت سر تیم‌های الدحیل، الاهلی و ام‌صلال، در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه