آخرین اخبار

جان اسپرا در سمتی جدید؛/ رسمی: پایان قصه مرد افسانه‌ای والیبال جهان و آمریکا


به گزارش “ورزش سه”، امروز یک تغییر مهم در والیبال آمریکا رخ داد و مربی باتجربه تیم ملی مردان آمریکا به سمت مدیرکلی فدراسیون والیبال آمریکا ارتقا یافت. حالا پس از گذشت بیش از یک دهه، تیم ملی آمریکا به سرمربی جدید نیاز دارد.

جان اسپرا به عنوان مدیرعامل جایگزین جیمی دیویس خواهد شد. جان اسپرا پس از این جا به جایی گفت: ماجراجویی من با والیبال آمریکا از سال 1997 شروع شد، زمانی که دستیار مربی یک تیم آکادمیک شدم. همانطور که تمام تیم ها، بازیکنان و تجربیات سال ها را به یاد می آورم،  سرشار از قدردانی هستم. سپردن نقش جدید مدیر کل به من افتخاری فوق العاده و چالشی بزرگ برای من است.

این ماجراجویی، اشتیاق من به والیبال و کل فدراسیون آمریکا را عمیق تر کرد. نمایندگی کشورمان و ترویج این ورزش با همه دست اندرکاران تجربه شگفت انگیزی بود. از هیئت مدیره فدراسیون والیبال آمریکا بابت این افتخار و مسئولیت صمیمانه سپاسگزارم. آماده رهبری و همچنین خدمت به تیمم هستم.

همکاری اسپرا به عنوان اولین مربی تیم ملی آمریکا 11 سال به طول انجامید. در این مدت، این تیم در تمام رویدادهای مهم مدال های بی شماری کسب کرد. هیچ کس انتظار نداشت که پس از این مدت طولانی، درست پس از گرفتن مدال برنز در بازی های المپیک پاریس تیم ایالات متحده به دنبال مربی جدیدی باشد

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه