آخرین اخبار

جانشین ده‌روسی: متواضع و قدردان/ یوریچ جو سمی المپیکیو را در هم شکست!


به گزارش “ورزش سه”، رم در بازی هفته پنجم سری A به مصاف اودینزه رفت و با نتیجه 3-0 در ورزشگاه المپیکو به برد دست پیدا کرد.

در این دیدار رم توسط آرتم دوبیک، پائولو دیبالا و توماسو بالدانزی به گل رسید تا با کسب شش امتیاز به رده دهم صعود کند.

باشگاه پیش از این دیدار به دلیل تساوی 1-1 مقابل جنوا دانیله ده‌روسی را از سمتش برکنار کرد و سپس ایوان یوریچ، سرمربی سابق تورینو، را با قراردادی یک‌ساله به عنوان مربی جدیدش انتخاب کرد.

یوریچ در اولین دیدار موفق شد تیمش را به سه امتیاز برساند تا اعتماد هواداران و باشگاه را در قدم اول به دست بیاورد.

ما در نیمه اول خوب کار کردیم، در نیمه دوم بهتر می‌توانستیم فاصله خود را حفظ کنیم. تیم به خوبی عمل کرد. بازیکنان از رفتن ده‌روسی ناراحت بودند، خودشان این را به من گفتند. من از این موضوع بسیار قدردانی کردم، می‌توانستید ببینید که آن‌ها هر کاری می‌توانستند انجام دادند اما نتایج لازم به دست نیامد.”

هواداران رم به دلیل اخراج ده‌روسی عصبانی بودند و به دنبال تهدید به مرگ لینا سولوکو، مدیرعامل باشگاه، از سمتش کناره‌گیری کرد. هواداران 30 دقیقه ابتدایی بازی امشب را تحریم کردند و سپس روی سکوها بنری را با شعار “هر کسی رم را دوست دارد نیم ساعت تاخیر دارد” به نمایش گذاشتند. حتی هوادارانی که از ابتدا در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند به جای تشویق رم، با سوت اعتراض خود را نشان می‌دادند.

جانشین ده‌روسی: متواضع و قدردان/ یوریچ جو سمی المپیکیو را در هم شکست!

یوریچ درباره اعتراض هواداران گفت: “ما خیلی خوب و منظم کار کردیم، وادار کردن آن‌ها به این شکل، تضمین می‌کند که سوت‌ها به تشویق تبدیل شود. باید ببینیم که آیا می‌توانیم ریتم را حفظ کنیم یا خیر. این بازیکنان قطعا می‌توانند همان‌طور که من می‌خواهم عمل کنند. بازیکنان جدید زیادی داریم که عقب هستند و به زمان نیاز دارند.”

او درباره سبک بازی مورد علاقه خود گفت: “من سبک بازی تهاجمی را دوست داشتم، در بازی‌های بعدی خواهیم دید چطور بازی می‌کنیم. در این دو هفته خواهیم دید که چه توانایی‌هایی داریم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه