سایر ورزش ها

جامعه ورزش: «تا پای جان برای ایران»/ نوید روزهای روشن


به گزارش خبرنگار مهر، آحاد مختلف مردم امروز یکشنبه همزمان در تهران و سایر شهرستان ها راهپیمایی گسترده ای به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن برگزار کردند.

چهره های ورزشی مانند همیشه حضور پررنگی در این مراسم باشکوه داشتند طوریکه غرفه ای ویژه ورزشی ها در مسیر راهپیمایی تعبیه شده بود. ورزشی ها با حضور حماسی در این راهپیمایی، با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاق کردند.

تاکید وزیر ورزش بر «تا پای جان برای ایران»

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در راس خانواده بزرگ ورزش در راهپیمایی امروز شرکت داشت. وی در این مراسم گفت: خوشبختانه هرسال شاهد حضور پرشورتر و پررنگ‌تر جامعه ایران و ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز باشکوه هستیم.

وزیر ورزش تاکید کرد: علاوه بر رهبر انقلاب اسلامی، خون شهدا نیز پشت این نظام است و مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که پشت آرمان‌های نظام و خون شهدا هستند که امیدوارم هرساله این حضور پرشورتر باشد.

هاشمی بر یک جمله تاکید کرد و گفت: تا پای جان برای ایران.

جامعه ورزش: «تا پای جان برای ایران»/ نوید روزهای روشن

پیمان دوباره خانواده ورزش با رهبر معظم انقلاب

سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش نیز از مدیران ورزشی حاضر در راهپیمایی امروز بود. وی در این مراسم گفت: امروز ورزشکاران و خانواده بزرگ ورزش کشور با حضور در جشن چهل و پنج سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب پیمان میبندند.

وی تصریح کرد: جامعه بزرگ ورزش در این راهپیمایی اعلام می کند که تا پای جان برای اهداف نظام در تلاشند.

بوسه بر دست مردم

آرش میراسماعیلی یکی از چهره‌های ورزشی شرکت کننده در راهپیمایی امروز است که به مناسب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی در این راهپیمایی گفت: حضور پرشور مردم و جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز مبارک باعث افتخار و مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران است و باید دست این مردم را بوسید.

نشاط و شادابی و جشن روح این راهپیمایی است

«روح راهپیمایی ۲۲ بهمن نشاط، شادابی، جشن و سرور است»، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود با بیان این جمله گفت: حضور مردم و جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی است.

جوادی در ادامه از تدارک دیدن هزار و ۴۴۳ برنامه برای ورزشکاران در دهه مبارک فجر خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: همچنین اداره کل ورزش و جوانان در این ایام ۱۸ پروژه ورزشی ( هرهفته یک پروژه) افتتاح و در اختیار مردم ورزش دوست قرار خواهد داد.

یادگاری امام خمینی (ره)

غلامرضا شعبانی بهار هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت داشت. وی در این مراسم گفت: این روز یعنی ۲۲ بهمن یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) است. حضور پرشور مردم در این مراسم افتخار بزرگی است.

رییس فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: جامعه ورزشی کشور همواره هم دوش مردم ایران در این روز که نماد اقتدار و افتخار کشور است حضور دارند و ورزشکاران برای شادی دل مردم از تمام توان خود بهره خواهند برد.

جامعه ورزش: «تا پای جان برای ایران»/ نوید روزهای روشن

قدردانی از حضور گسترده مردم

مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز هم ضمن تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شاهد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم. آنها مانند همه زمان هایی که لازم است ایفای نقش داشته باشند و حمایت پررنگ خود را از جمهوری اسلامی و خون شهدا نشان دهند، در این مراسم هم شرکت کرده اند.

وی که به تازگی سومین دوره ریاست خود در فدراسیون تنیس روی میز را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این حضور جای خوشحالی و قدردانی دارد

قارداشی همچنین از حضور جامعه ورزش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

ثبت موفقیت در جایی که مردم هستند

همچنین علیرضا کلانتری بنجار سرپرست دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش همراه با دیگر مدیران ورزش در راهپیمایی امروز شرکت داشت.

وی گفت: روز ۲۲ بهمن را تجلی اراده مردم برای تعیین سرنوشتشان است. هرجا مردم در میدان باشند قطعا موفقیتی حاصل خواهد شد.

این مقام مسوول در وزارت ورزش خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن ماه نشانی از حضور موثر مردم در میدان در راستای پایان دادن به حکومت پهلوی و آغاز یک دموکراسی واقعی به نام جمهوری اسلامی است.

حضوری که نوید روزهای روشن دارد

رسول منعم، سرپرست اداره کل امور استان ها وزارت ورزش و جوانان هم با حضور در راهپیمایی امروز ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نویدبخش روزهای روشن است.

وی افزود: جامعه ورزش و جوانان کشورمان نیز امروز همچون همیشه دوشادوش مردم عزیز کشورشان در راهپیمایی حضور دارند و باردیگر حماسه بزرگی را رقم زدند.

منعم تاکید کرد: امیدوارم مردم جامعه ایران اسلامی، روز به روز دست در دست یکدیگر بر اقتدار جمهوری اسلامی بیفزایند و پایبند به اهداف کشورشان باشند.

جامعه ورزش: «تا پای جان برای ایران»/ نوید روزهای روشن

پایبندی مردم به انقلاب و ایران

عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی هم از مدیران ورزشی حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: بسیار خوشحالم که امروز در جمع مردم عزیز و انقلاب دوست کشورم حضور دارم و مردم نیز ثابت کردند که چقدر پایبند به انقلاب اسلامی و کشورشان هستند.

وی در ادامه به حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان در جشن چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم و ورزشکاران در این جشن حس و حال بسیار خوبی بهمراه دارد.

دوشادوش هم برای اهتزار پرچم ایران

مهدی حب درویش، رکورد دار روپایی جهان هم از چهره های ورزشی بود که همراه با دیگر آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد. وی ضمن تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و امیدوارم مردم کشورمان در همه زمینه ها دوشادوش هم برای به اهتزار دراوردن پرچم کشورشان قدم بردارند.

مشت محکم بر دهان دشمنان

کامران شهلا، سرمربی تیم ملی اسنوکر هم با حضور در راهپیمایی جشن چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد حضور پرشور و فوق العاده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم که نشان دهنده همبستگی مردم ایران است.

شهلا تاکید کرد: این همبستگی مشت محکمی است بر دهان دشمنانی که تصور می کنند ملت ایران همراه یکدیگر نیستند.

۲۰ میلیون ورزشکارِ بسیجی

محمدامیر عظیمی رییس هیات آمادگی جسمانی استان تهران هم ضمن تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: مردم امسال نیز همچون سالهای گذشته حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند که جای خوشحالی دارد.

وی در ادامه به حضور ورزشکاران در راهپیمایی اشاره کرد و گفت: همانطور که امام راحل(ره) فرمودند ما ۲۰ میلیون بسیجی داریم که این تعداد ۲۰ میلیون ورزشکاران هستند که همیشه در خدمت مردم و جامعه هستند.

فصلی نو برای بانوان ورزشکار

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک ۲۲ بهمن ماه گفت: امروز شاهد حضور پرشور، ورزشکاران، قهرمان و زنان و مردانی هستیم که در عرصه ورزش فعالیت می کنند.

این معاون وزیر ورزش تاکید کرد: انقلاب اسلامی فصل نویی را برای فعالیت زنان مسلمان کشورمان در عرصه ورزش را به ارمغان آورد و زمینه ای را برای ارائه توانمندی های زنان کشورمان را فراهم کرد.

تحقق شعار «تا پای جان برای ایران»

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت دارد، گفت: حضور پرشور مردم پیام بلند بالایی برای جهانیان است و نشان می دهد مردم ایران با هم متحدند و برای تجدید میثاق با مقام معظم رهبری در این مراسم شرکت می کنند.

هروی افزود: خدا را شاکریم که توفیق دوباره شرکت در مراسم جشن پیروزی انقلاب نصیب خانواده ورزش نیز شد و ورزشکاران ثابت کردند که به دنبال تحقق شعار (تاپای جان برای ایران ) هستند .

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه