کشتی

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در اردبیل اردو زد



به گزارش خبرنگار مهر، در این اردوی یک هفته‌ای، کشتی‌گیران فرنگی‌کار نوجوان کشورمان متشکل از ۱۰ کشتی‌گیر در ۱۰ وزن تمرینات فشرده‌ای را تجربه کرده و خود را برای اردوی بعدی آماده می‌کنند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این دومین مرحله از اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران است که با حضور ۲۸ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

حمید سوریان تصریح کرد: از بین این کشتی‌گیران در ۱۰ وزن، ۱۰ کشتی‌گیر در نهایت انتخاب شده و به مسابقات آسیایی و جهانی که در سال‌جاری برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

وی با قدردانی از میزبانی استان اردبیل و سالن کشتی جابر عباس‌زاده در ارتقای آمادگی کشتی‌گیران گفت: نفرات منتخب جام علی‌آباد تهران و جام پیروزی ترکیه برای این اردو دعوت شدند تا ما بتوانیم در قالب ۶ اردویی که برای آمادگی بیشتر تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی برگزار می‌شود، نفرات منتخب خود را برگزینیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان افزود: اردوی اردبیل، اردوی پرفشاری است که کشتی‌گیران در این اردو توان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی محک زده و تلاش بر این است تا با ارتقای سطح آمادگی بیشتر بتوانیم برای کشورمان مدال‌های رنگارنگی را به دست آوریم.

سوریان وضعیت تیم و اردو را بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: تدارک لازم برای تیم کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان در نظر گرفته شده و امیدواریم شرایط مطلوب‌تری را برای حضور در رقابت‌های مختلف تجربه کنیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه