آخرین اخبار

تیم ملی فوتبال بانوان با پیراهن قرمز برابر استرالیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشست هماهنگی مسئولان تیم‌های ایران، استرالیا، فیلیپین و چین‌تایپه در رقابت‌های مرحله دوم انتخابی المپیک فوتبال بانوان در گروه A امروز (چهارشنبه ۳ آبان ماه) با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، نمایندگان فدراسیون میزبان (استرالیا)، ناظر گروه داوری، سرپرستان تیم‌های (ایران، استرالیا، فیلیپین و چین‌تایپه)، مسئولین رسانه‌ای و پزشک مسابقات AFC در محل برگزاری این رقابت‌ها (ورزشگاه HBF پارک) برگزار شد. پس از بررسی موارد برگزاری این رقابت‌ها، رنگ پیراهن ملی‌پوشان ایران در سه دیدار مشخص شد.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود روز پنجشنبه ۴ آبان ماه از ساعت ۱۹ به وقت محلی و ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران با پیراهن قرمز به مصاف زردپوشان استرالیا به میدان می‌رود.

مسابقه دوم در حالی روز یکشنبه ۷ آبان از ساعت ۱۸:۱۰ به وقت محلی و ساعت ۱۳:۴۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که چین‌تایپه با پیراهن یکدست سفید به مصاف قزمزپوشان ایران می‌رود.

بازی آخر ملی‌پوشان برابر فیلیپین روز چهارشنبه ۱۰ آبان از ساعت ۱۵:۵۰ به وقت محلی و ساعت ۱۱:۲۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و ایران با لباس یکدست سفید برابر آبی‌پوشان فیلیپین به میدان می‌رود.

در این نشست اعظم غلامی، مدیر تیم، مهدیه محمدخانی، مدیر اجرایی و زهرا فراهانی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بانوان حضور داشتند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه