آخرین اخبار

تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در ۱۴۰۳ – ارتباط ورزشی


به گزارش خبرگزاری مهر، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی درباره برنامه‌های پیش روی سازمان را در سال جدید با توجه به تأکید رئیس جمهور در پیام تبریک سال نو مبنی بر تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه‌تمام، اظهار کرد: در سال جاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در نظر دارد تا پروژه‌هایی را که از سال‌های گذشته آغاز شده است را با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور، تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.

‌معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برنامه امسال سازمان تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان با یک‌هزار و ۲۷۸ تخت و ۳ ورزشگاه با ظرفیت ۲۵ هزار نفر است.

وی اضافه کرد: تکمیل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت در بخش قلب، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت اورژانس، دیالیز و شیمی‌درمانی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب از دیگر پروژه‌هایی است که کار آنها در سنوات گذشته آغاز شده و در مراحل پایانی تکمیل است که با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور، قابل تحویل و بهره‌برداری در سال جاری هستند.

نبیان گفت: همچنین فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) شامل صحن و شبستان‌ها نیز در برنامه تحویل و بهره برداری در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی اظهار کرد: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت را تکمیل کرد و تحویل بهره‌بردار آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

لینک خبر

نوشته های مشابه