ورزشی > توپ و تور

توفیق سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نوین شد



توفیق سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران نوین شد

به گزارش ایسنا، پس از جلسه‌ای که امروز  (سه‌شنبه – ۱۷ مهر ۱۴۰۳) در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد، علی توفیق به عنوان سرمربی تیم ملی ب (ایران نوین) انتخاب شد. 

تیم ملی ایران نوین که به منظور پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان تشکیل شده است، با ترکیبی متشکل از بازیکنان متولد دهه ۸۰ به بعد فعالیت خود را آغاز می‌کند و به صورت دوره‌ای و همانند تیم ملی بزرگسالان، اردوهای خود را پیگیری خواهد کرد.

علی توفیق پیش از این مذاکراتی با تیم ذوب‌آهن اصفهان داشت تا هدایت این تیم در لیگ برتر را بر عهده بگیرد که به دلیل انحلال تیم ذوب‌آهن، این همکاری رسمی نشد.

او درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران نوین به ایسنا گفت: فدراسیون برنامه‌هایی را مد نظر داشت و بنده نیز برنامه‌های خود را ارائه کردم که به نظرم اگر درست اجرایی شوند در طولانی مدت نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

او تاکید کرد: در این تیم دیگر مثل گذشته شاهد این نخواهیم بود که برای دلجویی از یک بازیکن به دلیل خط خوردن از تیم ملی الف، او را به اردو دعوت کنیم. دراین تیم صرفا بحث پشتوانه سازی و استعداد پروری مد نظر است و با یک برنامه‌ریزی دقیق فعالیت خود را پیش خواهیم برد.

پیش از این هدایت تیم ملی ایران نوین را محمدرضا اسلامی در اختیار داشت و اکنون علی توفیق این سمت را بر عهده گرفته است. این تیم در مسابقاتی چون ویلیام جونز، جام اطلس و سایر مسابقات تدارکاتی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه