توپ و تور

توضیح محمودی در مورد حضور در انتخابات والیبال/ثبت‌نامم نهایی نشده



به گزارش خبرنگار مهر، دوره چهارساله محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال آبان ماه امسال به پایان می‌رسد و ثبت نام از نامزدهای پست ریاست این فدراسیون از ۱۱ تا ۲۶ شهریورماه آغاز شده است. بهنام محمودی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران به عنوان اولین نامزد برای پست ریاست در انتخابات شرکت کرد که البته میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال اعلام کرده ثبت نام هیچ یک از نامزدها هنوز نهایی نشده است.

بهنام محمودی درباره فرایند ثبت‌نامش در انتخابات فدراسیون والیبال به خبرنگار مهر گفت: من در انتخابات فدراسیون ثبت نام کردم اما برخی موارد هنوز کامل نشده ولی با این حال زمان برای اصلاح آن داریم. با توجه به تغییر اساسنامه و آئین نامه ثبت نام این دوره متفاوت است. قبلاً به صورت انفرادی ثبت نام صورت می‌گرفت اما الان هیأت رئیسه هم باید انتخاب شود.

این پیشکسوت والیبال خاطرنشان کرد: برای انتخابات اعضای هیأت رئیسه باید مستنداتی ارائه می‌دادم که آن‌ها کامل نبود که یا امروز یا روز یکشنبه آن‌ها را کامل خواهم کرد. البته فکر می‌کنم طبق اساسنامه جدید از نامزدها گواهی سو پیشینه و موارد این چنینی نیاز باشد که صدور آن‌ها زمان بر است.

محمودی تاکید کرد: در هر صورت من روز گذشته ثبت نام را انجام دادم اما مدارک برخی اعضای هیأت رئیسه در اختیارم نبود و به همین دلیل نواقصی دارد ولی تا روز آخر این موارد هم تکمیل خواهیم کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه