فوتبال و فوتسال

توضیح بازیکن عراقی درمورد لقبش/ خوشحالم در تیم بزرگ استقلال هستم



به گزارش خبرنگار مهر، بازیکن عراقی تیم استقلال با ابراز رضایت از حضور در ترکیب بازیکنان این تیم گفت: خوشحالم با تیم بزرگ استقلال که در آسیا دو بار قهرمان شده و سابقه قهرمانی لیگ داخلی را هم دارد قرارداد بسته ام.

وی خطاب به هواداران تیم استقلال خاطرنشان کرد: از هواداران بزرگ استقلال تشکر می‌کنم که از بدو ورودم مورد حمایت آنها بوده ام. امیدوارم بتوانم با تلاش بیشتر، محبت و حمایت هواداران را جبران کنم.

منتظر محمد که ملقب به «کنوش» است، تصریح کرد: در مورد لقب «کنوش» (در فرهنگ عراق به معنی زبر و زرنگ) که در عراق به من داده اند، وقتی در آکادمی مرحوم ابوبابا سرمربی سرشناس عراق بودم این لقبم بود. از کودکی این لقب را داشتم و در تمام تیم‌های پرطرفدار و تیم ملی این لقب همراه من است.

همچنین مصطفی محمد برادر منتظر محمد گفت: قبل از هر چیز خیلی خوشحالم که برادرم با تیم استقلال قرارداد بسته است. استقلال تیم بزرگی در آسیا است.

برادر منتظر محمد تاکید کرد: همان طور که همه می‌دانند چهار سال قبل می‌خواستم با استقلال قرارداد ببندم اما یکسری مسائل مانع حضورم در استقلال شد. حالا برای برادرم در تیم بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سال خوبی برای تمام بازیکنان استقلال باشد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه