آخرین اخبار

توصیه به آلگری: وقت رفتن رسیده است


به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در دو ماه گذشته وضعیت مناسبی نداشته و در 9 بازی اخیر خود در سری A فقط 7 امتیاز کسب کرده است. فشار روی آلگری ادامه دارد و به نظر می‌رسد در تابستان این باشگاه را ترک کند. هواداران یوونتوس آنتونیو کونته، تیاگو موتا و زین‌الدین زیدان را گزینه‌های مطلوبی برای جانشینی آلگری می‌دانند.

یولیانو در مصاحبه‌ای با توتواسپورت ابتدا در مورد وضعیت ضعیف یوونتوس در دو ماه گذشته صحبت کرد:به نظر می‌رسد یوونتوس قدرتی که چند ماه پیش باعث شده بود برای اسکودتو بجنگد، از دست داده است. آن‌ها در سطح فیزیکی و ذهنی بدی بازی می‌کنند. سفر آن‌ها بسیار بالا و پایین داشته است. بد شروع شد، بعد خیلی بدتر شد، بعد خوب شد، سپس خیلی خوب و حالا به یک سطح نسبتاً منفی، به خصوص در سطح فیزیکی و ذهنی، بازگشته‌ایم. ما نمی‌توانیم فقط با تکیه به درخشش فدریکو کیه‌زا یا دوشان ولاهوویچ زندگی کنیم.”

سپس از او در مورد موقعیت آلگری و اینکه آیا زمان تغییر رسیده یا نه، سوال شد: “گاهی اوقات دوران شما به پایان می‌رسد، حتی مربیانی که عناوین زیادی هم به دست آورده‌اند، گاهی اوقات می‌روند چون تیم باید بازسازی شود و مسیرهای دیگری را طی کند. شما مطمئناً می توانید یک پروژه جوان‌گرایی در تیم انجام دهید، اما همچنین باید درک کنید که در کدام باشگاه هستید. یووه یکی از مهم‌ترین تیم‌های جهان است، شما باید جوان‌تر شوید، اما همچنین باید به بازیکنان جوان این فرصت را بدهید که خودشان را به بهترین شکل نشان دهند و به نتیجه برسند.”

مدافع سابق این تیم در مورد ایده انتخاب تیاگو موتا به عنوان جایگزین آلگری صحبت کرد: “او مربی بسیار خوبی است که در بولونیا عملکرد بسیار خوبی دارد. امیدوارم موتا بتواند در آینده به یوونتوس بپیوندد. این یک احتمال عالی است. محیط یوونتوس باید تغییر کند، به دنبال انگیزه‌های جدید باشد و بازیکنانی را جایگزین کند که انتظارت را برآورده کنند.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه