آخرین اخبار

تمجید جالب از لک: خیلی حرف می‌زند!


به گزارش “ورزش سه”، محمد نژادمهدی با دفع توپ از روی خط دروازه، به چهره جنجالی بازی با استقلال تبدیل شد. او در گفت‌وگو با خبرنگار علاوه بر صحبت در مورد این صحنه پیرامون چند موضوع دیگر هم صحبت کرده است.

اولین موضوع کارکردن با محرم نویدکیاست که البته نژادمهدی در سپاهان نیز این تجربه را داشت. او در این مورد می‌گوید: آقای نویدکیا یکی از مربیان خوب لیگ ایران است و سبک و روش خاصی برای کار خودش دارد. حسن بزرگ ایشان این است که چون خودشان بازیکن بوده‌اند، فوتبالیست‌ها را در همه شرایط درک می‌کنند.

نژادمهدی اضافه کرد: آقای نویدکیا معیارها و دیسیپلین خاصی دارند و می‌توانند در چند سال آینده یکی از مربیان بسیار موفق لیگ ایران باشند. تیم ما از زمان حضور آقای نویدکیا پیشرفت محسوسی داشته و باید این روند را حفظ کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم، هرچند حق تیم ما بیشتر از اینها است و باید بیشتر زحمت کشید و تلاش کرد تا در آینده نتایج بهتری کسب کنیم‌.

مدافع مس همچنین درباره حامد لک توضیحات جالبی دارد: حامد دروازه‌بانی است که در زمین خیلی با بچه‌ها حرف می‌زند و از پشت بچه‌ها را راهنمایی می‌کند که این خیلی تاثیرگذار است. او به تیم آرامش می‌دهد و با حضور او خیال‌مان راحت است. حامد به روحیه بازیکنان و به‌خصوص مدافعان تیم کمک می‌کند و در جای‌گیری دفاع‌ها راهنمایی می‌کند. حامد دروازه‌بان باتجربه‌ای است و در نیم فصل دوم هم واکنش‌های خیلی خوبی داشته است. همه کنار هم سعی کردیم توان دفاعی تیم را بالا ببریم و خیلی از نتایج هم به‌خاطر هماهنگی بین مدافعان و حامد بوده است و فکر‌ می‌کنم به درک خوبی از هم رسیده‌ایم.

خبرنگار ما از نژادمهدی درباره قدرت تیم استقلال هم پرسید و او که دو بار اخیرا برابر این تیم قرار گرفته، توضیح داد: بدون شک استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. آنها صدرنشین جدول هستند و کیفیت‌شان برای همه مشخص است. فکر می‌کنم به جز پرسپولیس، هیچ تیمی مثل ما چنین بازی خوبی برابر استقلال انجام نداده بود. ما در آزادی توانستیم بازی خوبی مقابل‌شان انجام بدهیم و دو بار جلو بیفتیم. همه بچه‌ها تمام زحمت و توان‌شان را گذاشتند. قطعا استقلال توان هجومی خیلی خوبی دارد اما ما هم خیلی تلاش کردیم دستورات کادرفنی را پیاده کنیم و عملکرد مناسبی هم در این بازی داشته باشیم. فکر می‌کنم همه هم تایید می‌کنند که بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه