فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

تلاش گسترده قطری ها برای حضور تماشاگران در بازی با ایران



تلاش گسترده قطری ها برای حضور تماشاگران در بازی با ایران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان در هفته سوم از گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ هفت امتیازی شد تا همچنان به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبک‌ها در رتبه دوم قرار بگیرد.

کاروان تیم ملی ایران در حالی امروز تاشکند را ابتدا به مقصد تهران و سپس دبی امارات ترک می‌کنند تا با تصمیم عجیب AFC در کشور ثالث بازی کنند. قطر که با پیروزی سه بر یک مقابل قرقیزستان ۴ امتیازی شده و دنبال فرصت مناسب برای حضور در جمع مدعیان صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ است تلاش خود را برای کسب نتیجه مطلوب مقابل ایران آغاز کرده است.

فدراسیون فوتبال قطر شرایط قابل توجهی را برای حضور هواداران خود در دبی امارات فراهم کرده است تا آنها در استادیوم بن راشد از تیم خود حمایت کنند.

همچنین طبق گزارش روزنامه الوطن، فدراسیون قطر برای پیروزی احتمالی عنابی‌ها مقابل شاگردان امیر قلعه نویی پاداش ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که نسبت به برد اخیر این تیم مقابل قرقیزها مبلغ چشم‌گیرتری است.

دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر سه شنبه ۲۴ مهرماه سال جاری در هفته چهارم از گروه A دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار می‌شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه