آخرین اخباراخبار ورزشی > فوتبال جهان

تقابل شاگرد و استاد؛ آمار نگران‌کننده توپچی‌ها



تقابل شاگرد و استاد؛ آمار نگران‌کننده توپچی‌ها

به گزارش همشهری‌آنلاین، پپ و آرتتا که زمانی با هم کار می‌کردند، بار دیگر در لیگ برتر انگلیس به هم رسیدند. سیتی که رقابت‌های این فصل لیگ جزیره را با ۴‌پیروزی آغاز کرده و ۱۲ امتیاز دارد، امروز از ساعت۱۹ باید از آرسنالی پذیرایی کند که از ۴‌بازی ابتدایی، ۱۰‌امتیاز کسب کرده و ۲‌امتیاز را مقابل برایتون از دست داده است.

سیتی در این ۴‌هفته، ۱۱‌گل زده که سهم هالند از این تعداد ۹‌گل بوده است و این در حالی است که آرسنال فقط ۶‌گل زده است. البته آرسنال در وضعیت دفاعی شرایط بهتری داشته و تنها یک‌گل در این ۴‌هفته دریافت کرده و این در حالی است که سیتی ۳‌گل خورده و تنها یک‌کلین‌شیت داشته است. در ۲۸‌تقابل آخر آرسنال و سیتی در لیگ برتر، سیتی ۱۶‌بار برنده بوده، ۷‌بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و آرسنال تنها ۵‌بار برنده زمین را ترک کرده است. اوضاع برای آرسنالی‌ها زمانی نگران‌کننده‌تر می‌شود که نگاهی هم به تقابل‌های پپ و آرتتا داشته باشیم.

شاگرد و استاد در سال‌های اخیر ۹‌تقابل با هم داشته‌اند که ۷‌بازی را منچسترسیتی با سرمربیگری پپ برده، یک‌بازی با تساوی به پایان رسیده و تنها یک‌برد حاصل تلاش‌های آرسنال با آرتتا بوده است. آرتتا که امروز به اتحاد برمی‌گردد، ۴‌بار در این ورزشگاه با آرسنال بازنده بوده و تنها یک‌بار توانسته از سیتی یک‌تساوی بدون گل بگیرد.

فراموش نکنیم سیتی و آرسنال پس از تساوی بدون گل مقابل نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان به این بازی رسیده‌اند. آرسنال مقابل آتالانتا و سیتی مقابل اینتر متوقف شدند و در لیگ جزیره به هم رسیدند تا مهم‌ترین بازی هفته را برگزار کنند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه