فوتبال و فوتسالورزش > فوتبال ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان



تهران ورزشی:تهران ورشی:تهران ورزشی:تهران ورزشی: تهران ورزشی:تهران ورزشی:تهران ورزشی:تهران ورزشی:به گزارش خبرنگار مهرتیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز درح الی به میدان می‌رود که هیچ نتیجه‌ای جز پیروزی برای حفظ آنها در کورس قهرمانی با استقلال برای اوسمار ویه را قابل قبول نیست.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت که بردهای قابل توجهی را با تفکرات خود در نیم فصل دوم برای پرسپولیس به ارمغان آورده است دنبال سه امتیاز بازی حساس خارج از خانه مقابل نفت آبادانی است که با آمدن فراز کمالوند توانست سپاهان اصفهان را شکست داده و به نوعی رقیب اصفهانی سرخابی‌های پایتخت را از مدار قهرمانی خارج کند. حالا او که روزگاری در کادر فنی استقلال تهران نیز حضور داشت دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس است تا اینگونه به قهرمانی آبی پوشان در لیگ بیست و سوم هم کمک کرده باشد.

با این حال ویه را تصمیمی برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمش و ایجاد ریسک در پیروزی تیمش ندارد. او که در ۶ بازی اخیر تنها به دلیل محرومیت یا مصدومیت دست به تغییر ترکیب تیمش زده بود امروز هم این تاکتیک را برای چینش بازیکنان در شروع مسابقه در نظر گرفته است تا ترکیب احتمالی زیر برای این تیم به میدان برود.

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و اوستون ارونوف.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه