رزمی

تاریخ سازی به سبک شاگردان مداح/ برنامه روز پایانی تکواندو



به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو بانوان ایران در رقابت‌های یونیورسیاد چین با کسب سه ۳ مدال رنگارنگ بهترین نتیجه خود را در تاریخ این مسابقات ثبت کرد. تکواندو ایران ۹ سال قبل و در یونیورسیاد جهانی ۲۰۱۵ دانشجویان کره جنوبی توسط اکرم خدابنده و با هدایت مینو مداح موفق به کسب مدال طلا شده بود. و امروز ناهید کیانی ملی پوش وزن ۵۳- کیلوگرم در چنگدو چین موفق شد این مدال طلای ارزشمند را تکرار کند.

علاوه بر کیانی، تیم بانوان ایران توسط آناهیتا توکلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم و نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم صاحب یک مدال نقره و یک برنز شد تا بهترین نتیجه تاریخ تکواندو بانوان در این رقابت‌های چین ثبت شود.

برنامه روز پایانی مسابقات تکواندو

رقابت‌های تکواندو در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان فردا جمعه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می‌رسد و طی آن تیم‌های بانوان و آقایان کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند. شاگردان مینو مداح در تیم بانوان با ترکیب ناهید کیانی، ملیکا میرحسینی، کوثر اساسه و زهرا پوراسماعیل در اولین دیدار به مصاف برزیل می‌رود و در صورت برتری با چین دیدار می‌کنند. در این بخش ۱۲ تیم حضور دارند.

در گروه مردان که ۱۶ تیم شرکت کرده اند، آذربایجان اولین حریف شاگردان بیژن مقانلو خواهد بود و در ادامه تیم کشورمان به دیدار برنده الجزایر و هند می‌رود. علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و آرین سلیمی چهار عضو تیم کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی تکواندو ایران در بخش انفرادی کیوروگی، صاحب ۴ مدال طلا توسط مهدی حاجی موسایی، علیرضا حسین پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی، ۲ مدال نقره توسط آناهیتا توکلی و آرین سلیمی و ۲ مدال برنز توسط مهران برخورداری و نرگس میرنوراللهی شد. همچنین تیم پومسه کشورمان هم ۴ مدال برنز در این مسابقات به دست آورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه