آخرین اخبار

به پیشنهاد دیوانه‌وارم نه گفت/ بازگشت پتر چک به فوتبال: عقلم را از دست دادم!


به گزارش “ورزش سه”، پتر چک که از سال 2019 بازنشسته شده بود، در دسامبر 2023 تماس غیرمنتظره‌ای برای بازگشت به فوتبال دریافت کرد: او ظاهراً به دلایل مشکلات بدنی آن را رد کرد.

پتر چک می‌توانست در دسامبر 2023 به فوتبال بازگردد. دروازه‌بان کهنه کار و 42 ساله اهل چک پس از یازده سال حضور در چلسی و چهار سال دیگر در آرسنال، در تابستان 2019 دستکش‌های خود را آویخت، اما اگر پیشنهاد دانکرک را می‌پذیرفت، می‌توانست برگردد و دوران فوتبالش را در دسته دوم فرانسه طولانی‌تر کند ولی پاسخ او منفی بود.

به پیشنهاد دیوانه‌وارم نه گفت/ بازگشت پتر چک به فوتبال: عقلم را از دست دادم!

مربی دروازه‌بانان باشگاه شمالی فرانسه، کریستوف لولیشون، یکی از هم‌تیمی‌های قدیمی چک، توضیح داد: «این یک تلاش دیوانه کننده بود. من به پتر چک پیام دادم و از او خواستم به دانکرک بیاید. به خودم گفتم بالاخره شاید او هم به نوعی دیوانه باشد و قبول کند. به پتر گفتم، حالا هاکی روی یخ بازی می‌کنی؟ بیا و برای ما بازی کن.»

او در ادامه گفت: «عقلم را از دست دادم و به چک یک قرارداد شش ماهه پیشنهاد دادم تا بتوانیم چیزی باورنکردنی را تجربه کنیم. این می‌توانست سر و صدای زیادی ایجاد کند ولی ممکن نبود. اما فراتر از آن، من رویای امکان همکاری دوباره با او را داشتم. چک با لبخند جوابم را داد و گفت، نمی‌توانم.»

لازم به ذکر است که این دو در رن فرانسه، جایی که چک دو سال (04-2002) بازی کرد، هم تیمی بودند، قبل از اینکه چک راهی چلسی شود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه