آخرین اخبار

به هیچ عنوان مسابقه راحتی نداریم؛/ محمدفرد: در بازی آخر جان می‌دهیم تا ببریم


به گزارش “ورزش سه”، سعید محمدفرد درباره تساوی اخیر چادرملو اردکان مقابل شاهین بندرعامری عنوان کرد: خیلی‌ها تصور داشتند که ما پس از پیروزی ارزشمند مقابل تیم فجر سپاسی که موجب شد به رتبه دوم جدول لیگ یک صعود کنیم، بازی خیلی راحتی در بوشهر داریم و سه امتیاز را می‌گیریم، اما دیدید که تیم حریف هم برای نیفتادن تلاش می‌کرد و نمی‌خواست به دسته پایین‌تر برود و همین مسئله کارمان را به شدت سخت کرد و موجب شد به تساوی برسیم.

او ادامه داد: به هیچ عنوان حتی یک بازی راحت هم در لیگ دسته اول وجود ندارد و بازی ما و شاهین گواه این موضوع است. بچه‌های ما تمام تلاش خودشان را انجام دادند و واقعا آقای سعید اخباری هم تمام نکات فنی لازم را گفته بودند، اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و واقعا بدشانس بودیم ولی مطمئن باشید در دیدار آینده جبران می‌کنیم.

مدافع راست چادرملو با اشاره به دیدار دو هفته قبل مقابل فجر سپاسی ابراز کرد: ما کاملا آن بازی را فراموش کردیم و دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. آن مسابقه خیلی سخت بود ولی ما فقط و فقط به فکر سه امتیاز بودیم و حتی مساوی به کارمان نمی‌آمد. حالا هم می‌دانیم که دیدار آینده برابر تیم دریا بابل سخت‌تر از دیدار با فجر سپاسی است و باید توان و انرژی بیشتری بگذاریم تا برنده شویم.

به هیچ عنوان مسابقه راحتی نداریم؛/ محمدفرد: در بازی آخر جان می‌دهیم تا ببریم

محمدفرد یادآور شد: باید تمام وجودمان را برای دیدار مقابل دریا بابل بگذاریم و اشتباهی انجام ندهیم تا موفق شویم و به لیگ برتر که حق‌مان است، صعود کنیم. تمام مجموعه چادرملو و بازیکنان تیم هم‌قسم شدیم تا نکاتی که کادرفنی تیم می‌گوید را در زمین پیاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. جان‌مان را در بازی آخر می‌دهیم تا تیم به برد برسد و مردم استان یزد خوشحال شوند و مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد.

او تاکید کرد: امسال لیگ خیلی سخت و فشرده‌ای داشتیم ولی باید به هدفمان برسیم و مزد این همه تلاشمان را بگیریم. امیدوار هستیم مقابل دریا بابل به برتری برسیم تا جشن صعود را در یزد بگیریم و دل مردم را شاد کنیم. مربی با دانشی مثل آقای اخباری داریم که خودم سومین سال است در کنارش کار می‌کنم و توانستم بهترین دوران بازی‌ام را همراه با ایشان داشته باشم.

مدافع راست چادرملو اضافه کرد: با تجربه‌ای که بازیکنان ما و آقای اخباری دارند و مدیریت خوب با حضور آقای عطایی، باید به حق‌مان که لیگ برتری شدن است، برسیم و تمام اعضای شرکت و باشگاه تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاق برای شهر اردکان و استان یزد رقم بخورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه