آخرین اخبار

به مربی خارجی زمان بدهید، بهترین گزینه است:/ نامجو: اگر نتیجه می‌خواهید مجیدی را بیاورید


به گزارش “ورزش سه”، مجید نامجو مطلق در جریان جشن هفتاد و نه سالگی باشگاه استقلال صحبت‌هایی درباره شرایط باشگاه استقلال و انتخاب سرمربی این تیم انجام داد.

مجید نامجومطلق در واکنش به تاخیر در انتخاب سرمربی خارجی استقلال گفت: قبل از هرچیز باید از جواد نکونام تشکر کنم، او هرچه در توان داشت برای موفقیت استقلال تلاش کرد و سال گذشته هم امتیاز لازم برای قهرمانی را به دست آورد، تیم‌هایی که قهرمان می‌شوند معمولا همین مقدار امتیاز را کسب می‌کنند.

عدم هماهنگی و اتحادی که باید بین کادر فنی و مدیریت، بازیکنان و هواداران باید وجود داشته باشد که یک تیم قهرمان شود اما ما این اتحاد را بین مدیریت و کادر فنی ندیدیم، امیدوار بودیم با توجه به اینکه نکونام از ابتدای فصل بالای سر تیم حضور داشت و تغییراتی در مدیریت ایجاد شده بود شرایط بهتر شود اما از هفته سوم مشکلاتی ایجاد شد که نکونام از تیم برود.

نامجو درباره تغیرات مکرر مدیریت استقلال و ثبات مدیریت در پرسپولیس گفت: یکی از مشکلاتی که همیشه استقلال داشته همین جابجایی های پرتعداد است، مدیران که سمت استقلال انتخاب می‌شوند با مدیرانی که برای پرسپولیس در نظر گرفته می‌شود خیلی متفاوت است و آن حمایتی که باید هم از مدیران استقلال صورت نمی‌گیرد، در این سال‌ها 5 مدیر مختلف آمدند که هیچ جای دنیا به این شکل نیست.

به مربی خارجی زمان بدهید، بهترین گزینه است:/ نامجو: اگر نتیجه می‌خواهید مجیدی را بیاورید

پیشکسوت استقلال در ادامه گفتگو شرایط حضور مربی خارجی و داخلی را مورد بررسی قرار داد و گفت: اگر مربی خارجی به تیم اضافه می‌شود باید زمان لازم را هم در اختیار او قرار دهیم، مربی خارجی شناختی از فوتبال و بازیکنان ایران ندارد، اگر این فرصت را در اختیار مربی قرار می‌دهند، گزینه خارجی کمک زیادی می‌کند، اگر مدیریت با نکونام مشکل داشت باید از همان ابتدای فصل مربی خارجی می‌آورد تا مثل پرسپولیس، استقلال هم شرایط خوبش را پیدا می‌کرد.

نامجو درباره حضور احتمالی مجیدی در استقلال گفت: اگر دنبال نتیجه‌گرا بودن هستیم و نمی‌خواهیم به مربی خارجی زمان بدهیم قطعا در این شرایط بهترین گزینه بود با توجه به شناختی که از تیم و فوتبال ایران داشت می‌توانست خیلی سریع نتایج لازم را بگیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه