توپ و تور

بهنام محمودی: اداره کل ورزش استان بازیچه فدراسیون والیبال شد



به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابی هیأت استان البرز در فروردین ماه سال جاری برگزار و در این مجمع، عبدالرضا کریمیان با کسب ۱۴ رأی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیأت والیبال استان البرز انتخاب شد. بهنام محمودی دیگر نامزد این انتخابات تنها ۶ رأی آورد.

پس از پایان مجمع حواشی آن ادامه داشت، بهنام محمودی با انتشار نامه‌ای خواستار رسیدگی به انتخابات هیأت و تخلفات صورت گرفته در آن بود و همچنین محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که سال‌ها ساکن کرج است در نامه‌ای خطاب به کیومرث هاشمی و آرش فرهادیان نسبت به عدم دعوتش در این مجمع انتخاباتی اعتراض کرد.

آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی هم در تاریخ ۲۵ مردادماه، در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به خاطر ۶ تخلف در انتخابات این هیأت خواستار اقدام مقتضی در این مورد شده است.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری انتخابات پرحاشیه هیأت استان البرز گفت: قبل از اینکه این مجمع انتخاباتی در کرج برگزار شود من پیش‌بینی کرده بودم این اتفاقات خواهد افتاد و آن‌ها دوست ندارند ما در والیبال باشیم. این مسائل زیبنده والیبال نیست. قصدم این بود که در انتخابات هیأت استان نامزد شوم تا به والیبال کمک کنم.

وی گفت: ولی متأسفانه اداره کل ورزش استان بازیچه فدراسیون شد و با هماهنگی هم چیدمانی انجام دادند و افرادی که سفارش شده فدراسیون بودند در انتخابات چینش شدند. برخی افراد که حضور در مجمع حق قانونی آن‌ها بود در انتخابات دعوت نشدند. هیأت‌ها و سه باشگاهی که کمیسیون ماده ۵ را هم داشتند به این مجمع دعوت نشدند در حالی که آن‌ها حق رأی داشتند. این اتفاقات برخلاف اساسنامه هیأت‌ها بوده و ما هم خواستار رسیدگی به آن شدیم.

وی با اشاره به عدم دعوت محمد موسوی به مجمع انتخابات هیأت والیبال استان البرز گفت: موسوی ۱۸ سال است که در کرج زندگی می‌کند اما برای مجمع دعوت نشد و دلیل‌شان هم این است که شناسنامه موسوی صادره از اهواز است، سوال من این است که شناسنامه تقوی هم از آمل است چرا او دبیر فدراسیون والیبال شده است؟

یکی از نامزدهای ریاست انتخابات هیأت والیبال استان البرز خاطرنشان کرد: ما فقط به دنبال رعایت کردن قانون هستیم و حتی اگر همین الان به من بگویید برای هیأت والیبال استان البرز نامزد شوم این کار را انجام نخواهم داد، اما پیگیر احقاق حق و تخلفی که صورت گرفته هستیم.

محمودی گفت: فرهادیان هم به این موضوع ورود پیدا کرد و با برشمردن ۶ تخلف خواستار اقدام مقتضی شد. به هر حال در این مجمع انتخاباتی تخلفاتی صورت گرفته و خدا را شکر وزارت ورزش و امور دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی به جمع بندی رسیدند که باید برخی افراد به مجمع دعوت می‌شدند. وزارت ورزش و فدراسیون باید پیگیر این موضوع باشند که متأسفانه فدراسیون آن را پشت گوش انداخته است.

کاپیتان اسبق والیبال ایران گفت: خیلی از اتفاقات در ورزش باید قانونی باشد و امیدوارم با حضور هاشمی این اتفاق رخ بدهد، در نامه فرهادیان عدم دعوت برخی افراد در مجمع درج شده و دستور اقدام مقتضی داده است، بنابراین آقایان نمی‌توانند مدعی باشند که انتخابات به صورت قانونی بزگزار شده است و مجدداً باید آن را تکرار کنند. در جلسه‌ای که با مسئولان وزارت ورزش، اداره کل و هیأت البرز برگزار شد، وزارت به جمع بندی رسیده که تخلفات صورت گرفته است.

وی به صحبت‌های تقوی مبنی بر اینکه وزارت ورزش و امور مشترکین جایگاهی بر ابطال انتخابات ندارند اشاره کرد و گفت: برخلاف صحبت‌های دبیرکل فدراسیون والیبال باید به او بگوییم اتفاقاً یکی از وظایف دفتر امور مشترکین فدراسیون‌های ورزشی همین است که اگر تخلفی صورت گرفت آن را بررسی و انتخابات مجدداً برگزار شود. ما به جد پیگیر این موضوع هستیم و طبق تخلفی که صورت گرفته باید مجدداً مجمع برگزار شود. من هم دیگر تمایلی به حضور در این مجمع انتخاباتی ندارم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه