آخرین اخبار

بهترین گل این هفته چمپیونزلیگ انتخاب شد! (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، در یکی‌ از پرگل‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، موناکو در خانه با نتیجه ۵-۱ از سد میهمانش ستاره سرخ بلگراد گذشت و حالا با هفت امتیاز به طور موقت در رتبه دوم جدول کلی مسابقات قرار گرفت.

نکته قابل توجه این بازی، گل سوم موناکو بود که توسط ویلفرید سینگو به زیباترین شکل ممکن و با شوتی پرسرعت از فاصله نسبتا ۲۰ متری تا دروازه نماینده صربستان به ثمر رسید.

در حالی که بازی با برتری ۲-۱ موناکو در جریان بود، توپ در میانه‌های زمین توسط تیلو کرر به سینگوی جلو کشیده رسید و او بلافاصه بعد از حرکت به سمت دروازه ستاره سرخ، از فاصله سی متری تا دروازه حریف اقدام به شوتزنی کرد و یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.

بهترین گل این هفته چمپیونزلیگ انتخاب شد! (عکس)
2098967
2098968

دیگر گل‌های موناکو در این بازی توسط تاکومی مینامینو (۲ گل)، بریل امبولو و مگنس آکلیوشه به ثمر رسید. تک گل ستاره سرخ نیز توسط شریف اندیایه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

موناکو یکی از بهترین تیم‌های این فصل فوتبال اروپا بوده که با ترکیبی از ستاره‌های جوان و ناشناخته توانسته با کسب دو برد و یک مساوی، با هفت امتیاز جزو شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعدی مسابقات لقب بگیرند. آنها در بازی نخست با نتیجه ۲-۱ از سد بارسلونا گذشتند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه