آخرین اخبار

بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403


به گزارش “ورزش سه”، استقلال برای اینکه دوباره به صدر جدول رده‌بندی صعود کرده و جایگاهی که در هفته‌های اخیر در اختیار داشته است را از پرسپولیس پس بگیرد، امروز محکوم به پیروزی مقابل شمس آذر قزوین است تا بتواند اختلاف یک امتیازی خود با سرخ پوشان را حفظ کند.

آبی پوشان برای پیروزی در دیدار امروز نیازمند فتح دروازه حریف قزوینی هستند اما نکته جالب اینجاست که در سال جدید تاکنون فقط یک بازیکن توانسته است برای تیم جواد نکونام گلزنی کند و آن هم کسی نیست جز گوستاوو بلانکو که هر سه گل آبی‌ها را در سال ۱۴۰۳ به ثمر رسانده است.

2012612

استقلال تاکنون فقط دو دیدار را در سال جدید برگزار کرده که آنها در جدال نخست مقابل مس رفسنجان با تساوی دو بر دو متوقف شدند و در بازی بعدی نیز توانستند در یک دیدار سخت و دشوار آلومینیوم را در اراک با یک گل شکست دهند.

در جدال مقابل تیم محرم نوید کیا هر دو گل آبی‌ها توسط گوستاوو بلانکو به ثمر رسید. این مهاجم آرژانتینی تک گل ۳ امتیازی تیمش را وارد دروازه آلومینیوم نیز کرده بود. حالا در شرایطی که او امیدوار است به این روند خوبش ادامه دهد، دیگر بازیکنان استقلال نیز قصد دارند تا اولین گل خود برای تیمشان را در سال جدید به ثمر برسانند و باید دید بعد از بلانکو نام کدام بازیکن وارد فهرست گلزنان آبی‌ها خواهد شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه