توپ و تور

برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران در اوایل سال آینده



به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در حاشیه فینال لیگ برتر والیبال زنان در جمع خبرنگاران افزود: حضور زنان در لیگ‌های ورزشی می‌تواند در توسعه ورزش ایران نقش مهمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: والیبال یکی از رشته‌های پرطرفدار در ایران است و برگزاری لیگ بانوان می‌تواند به توسعه این رشته کمک کند. از همه عزیزانی که در امر باشگاه‌داری کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. در ابتدای راه هستیم اعتقاد داریم توسعه ورزش بانوان می‌تواند از دل باشگاه‌ها شروع شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه در اکثر رشته‌های ورزشی لیگ داریم. این لیگ‌ها به تقویت تیم‌های ملی کمک می‌کند و وزارت ورزش و فدراسیون‌ها هم از برگزاری لیگ‌ها حمایت می‌کنند.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که پاداش بازی‌های مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو چه زمانی پرداخت می‌شود و پاداش مدال آوران المپیک پاریس به چه میزان است؟ گفت: پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی جزو برنامه‌های وزارت ورزش است و هنوز سال تمام نشده است. تلاش بر این است اوایل سال آینده با حضور رئیس جمهوری مراسم تجلیل از مدال آوران را برگزار کنیم و پاداش این عزیزان را تقدیم کنیم.

بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران که از پنجم آبان با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شده بود، امروز (سه‌شنبه هشتم اسفند) با قهرمانی تیم سایپا به پایان رسید.

تیم‌های سایپا و مهرسان در سومین و آخرین دیدار فینال لیگ برتر زنان در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که سایپا با کسب پیروزی سه بر صفر به مقام قهرمانی دست یافت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه