آخرین اخبار

بازگشت ناکام یک استقلالی/ حربه بازیکن جنجالی برای تبرئه خودش!



به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از جنجالی‌ترین دروازه‌بان‌های یک‌دهه اخیر فوتبال ایران محسن فروزان بوده است. البته خیلی دوست داشتیم با عبارتی غیر از «جنجالی» او را توصیف کنیم، اما خودش چاره‌ای غیر از این باقی نگذاشته است. وقتی یک فوتبالیست بیشتر از آنکه در زمین بدرخشد، فقط در کانون حواشی ظاهر می‌شود، طبیعتا مخاطبان هم او را با مفاهیم غیرفنی به یاد خواهند آورد.

تنها کافی است یک جست‌وجوی ذهنی سریع انجام بدهید و مهم‌ترین اخبار مربوط به فروزان را با خودتان مرور کنید؛ از اتهام شرط‌بندی و محرومیت بحث‌برانگیز او تا مصاحبه‌های تند و عجیب و غریبش علیه پرسپولیس. داریم از گلری حرف می‌زنیم که برای به‌دست‌آوردن دل استقلالی‌ها می‌گفت: «من از پرسپولیس متنفرم» اما همیشه بدترین آمار و عملکرد را مقابل همین تیم به ثبت می‌رساند!

محسن فروزان در این تابستان تکلیف نامعلومی داشت. او که فصل گذشته عملکرد ‌چندان خوبی در گل‌گهر نداشت و هرازگاهی روی نیمکت می‌نشست، در فصل جدید با پیشنهاد خاصی مواجه نشد و در همین تیم ماند؛ ولو به قیمت اینکه محمدرضا اخباری از تراکتور بیاید و پیراهن شماره یک را از آن خود کند.

با آغاز فصل اخباری فیکس شد و عملکرد خیلی خوبی هم داشت. او در هر ۳بازی ابتدایی فصل کلین‌شیت کرد و مهارهای خوبی هم انجام داد که نامش را در رسانه‌ها پرتکرار می‌کرد. با هنر اخباری، در آغاز هفته چهارم گل‌گهر به تنها تیم لیگ برتر تبدیل شد که گل خورده نداشت. با این حال، این دروازه‌بان صدمه دید و بازی با ملوان را از دست داد. بر همین اساس سرمربی یونانی گل‌گهر ناچار شد در این بازی از محسن فروزان استفاده کند که او هم ملوان را بی‌نصیب نگذاشت و نخستین گل فصل تیم سیرجانی را دریافت کرد. اگرچه فروزان با حربه فریادزدن بر سر مدافعان دنبال تبرئه خودش بود، اما بعید به‌نظر می‌رسد او حالا حالاها از نیمکت فاصله بگیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه