آخرین اخبار

درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب هافبک دفاعی جدید ‌| معاوضه با مدافع سرخ‌ها؟



به گزارش همشهری آنلاین بعد از جذب عبدالکریم حسن و عیسی آل کثیر این باشگاه در مذاکرات بعدی خود هنوز نتوانسته به نتیجه دلخواه دست یابد.

تلاش این باشگاه برای جذب گزینه‌های بعدی با موانعی همراه بوده که باعث شده نقل و انتقالات آنها با بن‌بست مواجه شود.

اکنون اما در جدیدترین اقدام این باشگاه برای حضور دوباره در پنجره زمستانی، آنها به دنبال جذب علی علیزاده از گل گهر سیرجان هستند. هافبک دفاعی چند فصل اخیر آبی‌های سیرجان که در مقطعی نیز توسط امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت شده بود و در تورنمنت کافا توانست تجربه بازی ملی را پشت سر بگذارد.

علی علیزاده در پنجره زمستانی این فصل البته موردتوجه باشگاه تراکتور نیز قرار گرفته بود اما مذاکرات طرفین به نتیجه لازم نرسید و او نتوانست راهی تبریز شود.

باشگاه پرسپولیس اما اکنون برای تقویت خط میانی خود اقدام به ارسال نامه‌ای رسمی به گل‌گهر کرده و شرایط این باشگاه را برای انتقال مدنظر جویا شده است. پرسپولیس در این فصل البته برای جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان، محمدرضا آزادی از نساجی قائمشهر، محمد خدابنده‌لو از مس رفسنجان، محمدحسین اسلامی از ذوب آهن و … نیز درخواست رسمی ارسال کرده بود اما موفق به جلب رضایت باشگاه‌های آنها نشده بود و باید دید شرایط برای علی علیزاده و باشگاه گل‌گهر سیرجان به چه شکل خواهد بود.

البته با توجه به اینکه باشگاه گل گهر سیرجان نیز خواهان انتقال وحدت حنانوف شده، شاید مسیر این انتقال برای پرسپولیس کمی هموارتر به نظر برسد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه