رزمی

چهار نماینده ایران در روز دوم به مصاف رقبای خود می روند



به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای تکواندو گرندپری رُم فردا شنبه ۲۰ خردادماه در روز دوم مسابقات اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم بانوان و ۵۸- کیلوگرم آقایان برگزار می‌شود که سیده نرگس میرنوراللهی، ملیکا میرحسینی (۶۷- کیلوگرم)، ابوالفضل زندی و مهدی حاجی موسائی (۵۸- کیلوگرم) نمایندگان ایران خواهند بود.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی ابتدا باید با «چیچیلیا کاسترو» از اسپانیا رو به رو شود و در صورت برتری مقابل برنده دیدار نروژ و یا برزیل به میدان می‌رود. در سمت جدول میرحسینی، «جولیانا الصادق» اردنی و نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.

در سمت دیگر جدول همین وزن نرگس میرنور اللهی مقابل «لورن ویلیامز» عنوان دار جهان از بریتانیا پیکار می‌کند و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه کرواسی و کانادا به میدان خواهد رفت. در این وزن ۳۱ تکواندوکار حاضر هستند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی در دیدار اول خود مقابل «سزار رودریگز» از مکزیک مبارزه می‌کند. حاجی موسائی در صورت برتری در این دیدار، با برنده دیدار مکزیک و یونان پیکار می‌کند.

همچنین در سمت بالای جدول همین وزن ابوالفضل زندی دور نخست «جوزیپ تسکرا» از کرواسی را پیش روی دارد و در صورت پیروزی با «کریان راوت» از فرانسه پیکار می‌کند.

به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب کسب مدال طلا، نقره و برنز ۶۰، ۳۶ و ۲۱.۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه